SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Fakt” liderem sprzedaży kioskowej w I półroczu, tylko „Rzeczpospolita” na plusie

Liderem pod względem średniej sprzedaży w kioskach w pierwszym półroczu br. był „Fakt”. Prawie wszystkie dzienniki odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogła „Rzeczpospolita” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Article

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w samych kioskach i salonikach prasowych w pierwszym półroczu 2017 roku „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) sprzedawał się średnio w liczbie 267 625 egz. W porównaniu do analogicznego okresu 2016 roku średnia sprzedaż egzemplarzowa tego dziennika zmniejszyła się o 7,26 proc. W tym kanale dystrybucji rozchodziło się 98,86 proc. sprzedawanych egzemplarzy „Faktu”.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Wiceliderem był „Super Express” (ZPR Media) ze średnim wynikiem na poziomie 131 431 egz., notując spadek o 6,62 proc. Sprzedaż kioskowa tej gazety stanowiła 99,36 proc. sprzedaży ogółem „SE”, co jest najwyższym wynikiem w zestawieniu.

Podium uzupełnia „Gazeta Wyborcza” (Agora), której średnia sprzedaż egzemplarzowa wydań drukowanych zmalała najbardziej w zestawieniu - o 20,91 proc. i wyniosła 79 209 egz. Udział sprzedaży kioskowej „GW” w sprzedaży ogółem wyniósł 67,93 proc.

Jedynym wzrostem średniej sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych pochwalić się mogła „Rzeczpospolita” (Gremi Media), której średni wynik poszedł do góry o 0,13 proc. do 8 423 egz. Tytuł ten w rankingu był siódmy.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Sprzedaż egzemplarzowa wydań drukowanych to sprzedaż tytułu prasowego w kioskach i salonikach prasowych i innych punktach, gdzie można nabyć prasę.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Fakt” liderem sprzedaży kioskowej w I półroczu, tylko „Rzeczpospolita” na plusie

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
robsss
Prognoza dla gw jest taka ,że prawdopodobnie w zaduszki wyjdzie ostatni numer.
37 3
odpowiedź
User
Soros
Prognoza dla gw jest taka ,że prawdopodobnie w zaduszki wyjdzie ostatni numer.


Aż tak źle to nie ale wychodzi zaangażowanie GW w radykalne eventy i dlatego traci umiarkowanych czytelników. Prawdopodownie powieli ścieżkę Trybuny Ludu, czyli zjazd do 30 tys i potem jeszcze 2-3 lata wegetacji
37 1
odpowiedź
User
Polak
Prognoza dla gw jest taka ,że prawdopodobnie w zaduszki wyjdzie ostatni numer.


Aż tak źle to nie ale wychodzi zaangażowanie GW w radykalne eventy i dlatego traci umiarkowanych czytelników. Prawdopodownie powieli ścieżkę Trybuny Ludu, czyli zjazd do 30 tys i potem jeszcze 2-3 lata wegetacji
Wegetacja zostanie boleśnie ukrucona, jeśli PO/.N/PSL/SLD stracą dostęp do samorządowej kasy (a więc i zamówień prenumerat itp.) po najbliższych wyborach.
22 2
odpowiedź
User
Jou
Rozumiem że gw spadlo bo PiS w urzędach wyciął prenumeratę..ale tak potężne spadki w kioskach? Zaraz jakiś autorytet medialny wytłumaczy że panie kioskarki sa z pisu;)
21 0
odpowiedź
User
ontario
Rzepę ratuje prenumerata, bo sprzedaż kioskowa cieniutko - 8423. btw: GW robi co może :) Akcjonariusze muszą być przeszczęśliwi :)
14 0
odpowiedź
User
Rob
Przy spadającej sprzedaży, mniejszych przychodach z reklam konieczne dalsze redukcje zatrudnienia w GW.
13 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing
przesuń do góry