"Fakty" i festiwal w Sopocie z najdroższymi reklamami w TVN

Na ponad 60 tys. zł wyceniono w sierpniowym cenniku reklamowym TVN spoty przy “Faktach: i ”Top of the Top Sopot Festival".

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
"Fakty" i festiwal w Sopocie z najdroższymi reklamami w TVN
mat.pras.

66,9 tys. zł (cena netto, bez rabatów, dla spotu 30-sek.) kosztuje reklama przy niedzielnym wydaniu “Faktów”. Stawka dla emisji w dni powszednie jest nieco niższa i wynosi 64,4 tys. zł.

Porównywalne ceny dotyczą emisji reklam przy transmisjach z "Top of the Top Sopot Festival'", który stacja organizuje w dniach od 18 do 21 sierpnia. Maksymalna cena wynosi 66,8 tys. zł.

Za spot przy serwisie sportowym, tuż po “Faktach” reklamodawcy zapłacą 44,9 tys. zł - zarówno w niedziele, jak i w dni powszednie. Z kolei spot przy prognozie wyceniono na 37,9 tys. zł w niedzielne wieczory i 39,8 tys. zł w dni robocze.₢

Sierpniowa ramówka TVN zdominowana jest przez filmy i powtórki znanych z anteny programów. Spot przy powtórkowych “Kuchennych rewolucjach” w czwartkowe wieczory kosztuje 34,6 tys. zł.

Z kolei reklamę przy serialu “Na Wspólnej” wyceniono na 36,9 tys. zł.

TVN Media jako drugie biuro reklamy tv, po biurze reklamy TVP, podało ceny reklam na sierpień. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]