SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Fakty" i "Masterchef" z najdroższymi reklamami w TVN

Na ponad 82 tys. zł wyceniono w cenniku reklamowym TVN na grudzień br. spot reklamy przy niedzielnych "Faktach". Niewiele mniej trzeba zapłacić za reklamę przy "Masterchefie".

Piotr Kraśko fot. materiały prasoweArticle

82,6 tys. zł (cena netto, bez rabatów, dla spotu 30-sek.) kosztuje reklama przy niedzielnym wydaniu "Faktów". W dni robocze stawka jest niższa i wynosi 77,6 tys. zł.

Nieznacznie mniej trzeba zapłacić za reklamę przy niedzielnym programie "Masterchef" - 79,9 tys. zł.

Marketerzy zainteresowani pojawieniem się w bloku przy "Kuchennych rewolucjach" muszą liczyć się z wydatkiem rzędu 67,6 tys. zł.

53,5 tys. zł kosztuje z kolei spot przy pokazywanym w piątkowe wieczory programie "Lego Masters", a na 49,9 tys. zł wyceniono reklamę przy "Ślubie od pierwszego wejrzenia".

Cena spotu przy programie "Totalne remonty Szelągowskiej" wynosi 35,3 tys. zł, przy "Milionerach" -  54,6 tys. zł, a przy serialu "Na Wspólnej" - 50,9 tys. zł.

Za spot przy serwisie sportowym trzeba zapłacić 65,6 tys. zł w dni powszednie i 68,9 tys. zł w niedziele, a przy prognozie pogody stawki wynoszą odpowiednio: 56 tys. zł i 58,1 tys. zł.

TVN będzie transmitować zawody w skokach narciarskich. Reklamy przy nich sprzedawane podlegają indywidualnej wycenie i Biuro Reklamy TVN nie podaje ich cen. W cenniku podano przykładowe stawki - najdroższy spot wg cennika kosztuje 71,4 tys. zł.

TVN Media jako drugie - po BR TVP - podało ceny reklam na grudzień.

 

Dołącz do dyskusji: "Fakty" i "Masterchef" z najdroższymi reklamami w TVN

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl