„Fakty po Faktach” i „Gość Wiadomości” ze wzrostem oglądalności, „Wydarzenia i opinie” na minusie

Spośród magazynów publicystycznych nadawanych po dziennikach pozycję lidera oglądalności w tym roku zajmują „Fakty po Faktach” TVN24, a na drugim miejscu znajduje się „Gość Wiadomości” TVP Info. Jedyny spadek liczby widzów zanotował „Gość Wydarzeń” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Fakty po Faktach” i „Gość Wiadomości” ze wzrostem oglądalności, „Wydarzenia i opinie” na minusie

Nadawany w TVN24 tuż po „Faktach” TVN program „Fakty po Faktach” w okresie od 1 stycznia do 6 marca 2019 roku śledziło średnio 793 tys. widzów, czyli o 62 tys. osób więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Natomiast udział tego magazynu w rynku telewizyjnym w analizowanym okresie wyniósł 5,17 proc. (rok wcześniej wynosił on 4,73 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/szklo-kontaktowe-w-tyle-wizji-wyniki-ogladalnosci-2019-rok,7171107858929281a ##

Drugą pozycję zajął pokazywany po „Wiadomościach” Jedynki i TVP Info w newsowej stacji TVP magazyn „Gość Wiadomości”, który zanotował wzrost oglądalności, wynoszący 22 tys. widzów. Jego średnia widownia ukształtowała się na poziomie 624 tys. osób. Przełożyło się to na 3,95 proc. udziału (3,78 proc. rok wcześniej).

Najsłabiej wypadają „Wydarzenia i opinie”, który pokazywany jest po „Wydarzeniach” Polsatu w Polsat News. Jego średnia widownia w analizowanym okresie wyniosła 166 tys. osób (spadek o 10 tys. widzów względem „Gościa Wydarzeń”), co dało audycji 1,09 proc. udziału w rynku (rok wcześniej było to 1,18 proc.).

Bogdan Rymanowski w Polsacie

grafika

Również wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem wśród magazynów publicystycznych nadawanych po dziennikach były „Fakty po Faktach”, które śledziło 111 tys. osób (spadek o 1 tys. oglądających).

„Gość Wiadomości” w tym ujęciu miał 98 tys. widzów (wzrost o 10 tys.), a „Gość Wydarzeń” - 26 tys. widzów (spadek o 6 tys.).

grafika

Wyniki oglądalności w grupie 16-59.

grafika

Najchętniej oglądane wydanie „Faktów po Faktach” w tym roku zostało pokazane 22 stycznia - śledziło je 1,23 mln widzów. Topowe wydanie „Gościa Wiadomości” wyemitowano 17 lutego (962 tys. osób), a „Gościa Wydarzeń” - 18 stycznia (276 tys. oglądających).

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu