Fantasia w formie mlecznego batona reklamowana w telewizji i digitalu

Fantasia (Danone) w formie batonika promowana jest kampanią, opracowaną przez VMLY&R Poland.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Fantasia w formie mlecznego batona reklamowana w telewizji i digitalu

Mleczny batonik Fantasia pojawił się na rynku w dwóch wariantach smakowych: karmel i wiśnia.

grafika

- Fantasia w formie batonika dedykujemy wszystkim kobietom, które kochają lekkie desery. Fantasia to ikoniczna, kobieca marka, obecna w co trzecim polskim domu. To sprawia, że sięgają po nią różne generacje Polek, a każda z nich ma swoje własne przyzwyczajenia i ulubiony sposób jedzenia produktów Fantasia. Wierzymy, że nowa forma przekąski od Danone będzie kolejnym sposobem, aby cieszyć się wolną chwilą i idealnie wpisze się w codzienność naszych konsumentek - mówi Krzysztofa Zaborowska, senior brand marketing manager w Danone.

Fantasia z nową kampanią reklamową

Nowemu produktowi towarzyszy spot telewizyjny, działania w digitalu oraz materiały POS.

Za stworzenie strategii i kreacji oraz ich egzekucję odpowiada VMLY&R Poland. Za reżyserię spotu odpowiada: Martyna Iwańska i Kuba Hajduk (Bites Studio). DOP: Marek Rajca.

Produkcję spotu zrealizował ED Commercials, produkcję demo - Bites Studio, a za postprodukcję odpowiada Badi Badi. Planowaniem i zakupem mediów zajął się MediaCom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?