SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

FCB Bridge2Fun przejmuje od Heart&Brain obsługę reklamową Black Red White

Agencja reklamowa FCB Bridge2Fun wygrała przetarg na obsługę reklamową firmy meblarskiej Black Red White we wszystkich kanałach ATL. Oznacza to koniec dotychczasowej współpracy z agencją Heart&Brain.

Pod koniec czerwca br. Black Red White rozstrzygnęło przetarg na obsługę reklamową. Do finałowych prezentacji zostały zaproszone cztery agencje: Kalicińscy.com, Świeża Bazylia, FCB Bridge2Fun oraz broniąca obsługi klienta agencja Heart&Brain.

Przetarg ostatecznie wygrała agencja FCB Bridge2Fun, która będzie odpowiadała za pełną obsługę marki w zakresie opracowania strategii komunikacji i realizacji kampanii mediowych  m.in. w telewizji, radiu, na outdoorze.

- Naszym celem było znalezienie partnera, który mógłby zaoferować nam optymalne i dopasowane do nas rozwiązania, zgodne z dotychczasową strategią Black Red White. Poszukując nowej agencji braliśmy przede wszystkim pod uwagę merytoryczną wartość oferty oraz zaproponowaną koncepcję, która w znaczący sposób może pomóc wyróżnić naszą markę. To nie było łatwe zadanie. Nasz wybór padł na agencję FCB Bridge2Fun, która przedstawiła pomysły najlepiej odpowiadające na aktualne wyzwania stojące przed marką - powiedział Michał Jaskulski, wiceprezes zarządu Black Red White.

Agencja Heart&Brain pracowała dla Black Red White od ub.r. po wygranym przetargu.

W połowie czerwca br. firma BRW rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową decydując się na wybór swojego dotychczasowego domu mediowego Havas Media.

Od kwietnia firma prowadzi kampanię reklamową pod hasłem „Robimy dom. Cały dom”. Jest to ostatnia kampania przygotowana przez agencję Heart&Brain.

najnowsze wiadomości

Dołącz do dyskusji: FCB Bridge2Fun przejmuje od Heart&Brain obsługę reklamową Black Red White

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hmmm
Oby to był koniec tej dennej platformy "kreatywnej".
odpowiedź
User
Do przodu 4 fun!
odpowiedź