FCB Warsaw bardziej sieciowa, już bez &theMilkman

Działalność rozpoczęła agencja reklamowa FCB Warsaw (należy do Keino Group), zastępując funkcjonującą przez ponad trzy lata FCB&theMilkman. – Bliższe powiązanie naszej działalności z globalną siecią FCB da naszym klientom dostęp do światowej klasy kompetencji – zapowiada współzałożyciel agencji Tomasz Pawlikowski.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:
FCB Warsaw bardziej sieciowa, już bez &theMilkman
Tomasz Pawlikowski, fot. materiały prasowe

FCB&theMilkman działała jako agencja alifiacyjna sieci FCB (należącej do koncernu IPG), natomiast FCB Warsaw ma bliżej współpracować z tą siecią.

– Ewolucja naszej działalności w FCB Warsaw otwiera nowy rozdział naszej obecności w Polsce i umacnia wieloletnie partnerstwo z Tomaszem Pawlikowskim i jego zespołem, którzy od lat kształtują rynek reklamowy w regionie – podkreśla w komunikacie Tyler Turnbull, globalny CEO FCB.

FCB Warsaw należy do Keino Group, w skład której wchodzą też agencja mediowa Mido oraz dom produkcyjny Joho. Oferuje usługi w zakresie strategii, kreacji, produkcji oraz planowania i zakupu mediów.

– FCB od zawsze wyznacza kierunki w kreatywności w naszej branży. Naszym celem jest bycie najbardziej kreatywną agencją w regionie. Bliższe powiązanie naszej działalności z globalną siecią FCB da naszym klientom dostęp do światowej klasy kompetencji – zapewnia Tomasz Pawlikowski, współzałożyciel FCB Warsaw.

Keino Group zatrudnia 70 osób. Obsługuje marki takie jak Zdrofit, Stokrotka, UNICEF i WWF.

Z kolei sieć FCB w ub.r. pozyskała globalnie klientów takich jak Kellanova, Kenvue, Kimberly-Clark i Perfetti Van Melle.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"