Feardemic wypuścił polską grę na TikToka

W środę, 11 stycznia na TikToku została wypuszczona darmowa polska gra TikTok Dungeon. Jej wydawcą jest Feardemic.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Feardemic wypuścił polską grę na TikToka

W Feardemic’s TikTok Dungeon gracz musi dotykać ekranu, aby zadać obrażenia potworom. - Ilekroć jego zdjęcie profilowe pojawi się na ekranie, oznacza to, że zdobyto doświadczenie, które jest niezbędne do zdobywania kolejnych poziomów. Tablica najlepszych wyników jest aktualizowana automatycznie po pokonaniu 10 potworów - czytamy w opisie gry.

Obecnie Tiktok Dungeon jest darmowy, jednak firma eksperymentuje z różnymi sposobami zarabiania na grze.

Jakie wyniki w dniu premiery?

TikTok Dungeon miał premierę w środę, 11 stycznia 2023 roku. W ciągu pierwszych 20 godzin gra zdobyła ponad 38 tys. unikalnych użytkowników, generując przy tym 5,2 mln polubień i notując w peaku ponad 900 osób grających jednocześnie w grę.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/silent-hill-2-remake-trailer-premiera-cena-piotr-babieno,7169753293006977a ##

Feardemic w przyszłości planuje wypuścić na TikToka kolejne gry, ale na chwilę obecną spółka nie zdradza szczegółów na ten temat.

- Chcemy jak najlepiej wykorzystywać nowe platformy, stąd pomysł stworzenia gry na TikToka, która, zwłaszcza wśród najmłodszych odbiorców, jest jedną z najpopularniejszych platform. Chcieliśmy być prekursorem w tej dziedzinie i jako jedni z pierwszych w Polsce wypuściliśmy całkowicie TikTokową grę. Naszym celem jest, by jak najlepiej wykorzystywać nowe narzędzia i dostosowywać się do zmieniających się trendów w grach z gatunku horror. Chcemy w najbliższych miesiącach stworzyć więcej gier i interaktywnych doświadczeń na TikToku - komentuje Scott Millard, prezes Feardemic.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi