SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Te agencje będą dla TVP promować festiwal w Opolu, mecze Euro 2024 i program "19.30"

Telewizja Polska rozstrzygnęła przetargi na realizację kampanii promujących m.in. festiwal w Opolu, mecze Euro 2024 i program informacyjny “19.30” na nośnikach reklamy zewnętrznej i w digitalu - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Wybrała 3 firmy, w tym m.in. agencję mediową Sigma Bis, należącą do Orlenu i PZU. 

Festiwal w Opolu, fot. akpaFestiwal w Opolu, fot. akpa

TVP prowadziła w ekspresowym tempie trzy przetargi równolegle. Każdy z nich dotyczył promocji zbliżającego się Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej Opole 2024, rozgrywek piłkarskich Euro 2024, igrzysk olimpijskich w Paryżu oraz serwisu informacyjnego “19.30”. 

Pierwszy z nich odnosił się do promocji tych pozycji programowych na nośnikach digitalowych. Jego pierwsza część dotyczyła nośników digital reklamy zewnętrznej (budżet: 703,6 tys. zł), druga - promocji na ekranach multimedialnych i w galeriach handlowych (421,9 tys. zł), a trzecia - ekranów i tablic multimedialnych w metrze (109,5 tys. zł).

Tutaj do współpracy publiczny nadawca wybrał: Euvic Media - do kampanii na nośnikach digital OOH oraz na ekranach i tablicach multimedialnych w metrze oraz Sigmę Bis w części dotyczącej kampanii na ekranach multimedialnych i w galeriach handlowych. 

CZYTAJ TEŻ: Festiwal w Opolu znów z kabaretami. TVP podaje szczegóły

Drugie postępowanie dotyczyło promocji na nośnikach outdoorowych. Było podzielone na 2 części. Pierwsza obejmowała promocję na tablicach i siatkach wielkoformatowych (budżet: 344,4 tys. zł), druga - promocję na billboardach i citylightach (891,8 tys. zł). W tej części zwyciężyły: Neolit Media Jordan (tablice i siatki) oraz Euvic Media (billboardy i citylighty). 

Trzeci przetarg dotyczył promocji tych 4 pozycji programowych w internecie. Pierwsza jego część dotyczyła kampanii w portalach branżowych i horyzontalnych (budżet: 338,4 tys. zł), druga - promocji w aplikacjach mobilnych i w social mediach (885,6 tys. zł). W tym przypadku do współpracy wybrano: Sigmę Bis do kampanii w portalach branżowych i horyzontalnych oraz Fabrykę Marketingu do kampanii w aplikacjach mobilnych i w social mediach. 

Wybrane agencje będą pracować dla TVP do końca sierpnia br.

Dołącz do dyskusji: Te agencje będą dla TVP promować festiwal w Opolu, mecze Euro 2024 i program "19.30"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl