„Fight for the Last Bite” – w tej kampanii KFC każdy kawałek ma znaczenie

KFC, McCann Poland i McCann Romania łączą kreatywne siły w kampanii „Fight for the Last Bite”. Za komunikację PR kampanii i organizację wydarzenia odpowiada agencja Weber Shandwick.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
„Fight for the Last Bite” – w tej kampanii KFC każdy kawałek ma znaczenie

KFC w akcji „Fight for the Last Bite!” z humorem nawiązuje do sytuacji, którą zna każdy miłośnik fast foodu - uczucie ostatniego kęsa w kubełku. "Podejmij wyzwanie, zmierz się w grze z przyjaciółmi i zgarnij ostatni kawałek – bo tu liczy się refleks, spryt i odrobina odwagi" - opisuje aktywację marka.

"Bitwa" KFC

Za kampanią stoi marka KFC oraz duet McCANN Poland i McCANN Romania, którzy wspólnie stworzyli historię pełną emocji, humoru i codziennych dylematów. Tym razem stawką jest nie tylko satysfakcja – w ramach akcji będzie można stanąć do prawdziwego pojedynku z gwiazdą TikToka, Kenem Lee , który pokaże, jak walczyć o ostatni kęs jak prawdziwy profesjonalista.

23 lipca na Instagramie i TikToku KFC Polska ruszył konkurs , który wyłoni ośmiu zawodników turnieju. Udział jest otwarty dla wszystkich – wystarczy nagrać krótkie wideo pokazujące kreatywną „walkę” o ostatni kawałek kurczaka i opublikować je w social mediach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych