„Fight for the Last Bite” – w tej kampanii KFC każdy kawałek ma znaczenie

KFC, McCann Poland i McCann Romania łączą kreatywne siły w kampanii „Fight for the Last Bite”. Za komunikację PR kampanii i organizację wydarzenia odpowiada agencja Weber Shandwick.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
„Fight for the Last Bite” – w tej kampanii KFC każdy kawałek ma znaczenie

KFC w akcji „Fight for the Last Bite!” z humorem nawiązuje do sytuacji, którą zna każdy miłośnik fast foodu - uczucie ostatniego kęsa w kubełku. "Podejmij wyzwanie, zmierz się w grze z przyjaciółmi i zgarnij ostatni kawałek – bo tu liczy się refleks, spryt i odrobina odwagi" - opisuje aktywację marka.

"Bitwa" KFC

Za kampanią stoi marka KFC oraz duet McCANN Poland i McCANN Romania, którzy wspólnie stworzyli historię pełną emocji, humoru i codziennych dylematów. Tym razem stawką jest nie tylko satysfakcja – w ramach akcji będzie można stanąć do prawdziwego pojedynku z gwiazdą TikToka, Kenem Lee , który pokaże, jak walczyć o ostatni kęs jak prawdziwy profesjonalista.

23 lipca na Instagramie i TikToku KFC Polska ruszył konkurs , który wyłoni ośmiu zawodników turnieju. Udział jest otwarty dla wszystkich – wystarczy nagrać krótkie wideo pokazujące kreatywną „walkę” o ostatni kawałek kurczaka i opublikować je w social mediach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK