Filmweb ma dwa razy więcej odsłon niż wszyscy konkurenci, mocno w górę sekcje o filmach i serialach TVN.pl, Onetu i WP (TOP10)

Wśród serwisów o filmach i serialach zdecydowanym liderem jest bez zmian Filmweb.pl, który ma ponad dwa razy więcej odsłon niż dziewięć kolejnych witryn. Duże wzrosty odwiedzalności osiągnęły sekcje filmowo-serialowe TVN.pl, Onetu i WP.pl, natomiast zmalały wyniki takiego działu SE.pl i portalu IMDB.com.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Filmweb ma dwa razy więcej odsłon niż wszyscy konkurenci, mocno w górę sekcje o filmach i serialach TVN.pl, Onetu i WP (TOP10)

Filmweb.pl w kwietniu br. odwiedziło 6,96 mln użytkowników, czyli 24,7 proc. wszystkich polskich internautów. Wykonali w serwisie 200,22 mln odsłon, każdy przeciętnie 28,8 - pokazują dane z badania Gemius/PBI opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Serwis jest zdecydowanym liderem witryn o tematyce filmowo-serialowej, dominuje zwłaszcza w liczbie odsłon. Pozostałe dziewięć stron z zestawienia zanotowały ich łącznie 95,91 mln, czyli ponad dwa razy mniej niż Filmweb.

Kolejne miejsca zajęły sekcje o filmach i serialach większych portali. Na TVN24.pl taki dział zanotował 3,94 mln użytkowników i 15,03 mln odsłon, na Onecie - 3,91 mln odwiedzających i 13,68 mln odsłon, a na Interii - 3,29 mln użytkowników i 26,88 mln odsłon.

Sekcja SE.pl o filmach i serialach przy 1,51 mln odwiedzających miała 12,34 mln odsłon - więcej niż analogiczne działy WP.pl (1,89 mln użytkowników i 6,24 mln odsłon) i Eska.pl (1,54 mln użytkowników i 5,11 mln odsłon).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/filmweb-pl-wyniki-finansowe-2019-rok-17-1-mln-zl-wplywow-i-3-6-mln-zl-zysku-w-gore-zatrudnienie-i-sprzedaz-agencyjna,7170723529799809a ##

Na naEkranie.pl (grupa 4fun Media) 1,23 mln internautów wykonało 4,93 mln odsłon, natomiast w amerykańskim serwisie IMDB.com 753,3 tys. użytkowników wygenerowało 4,72 mln odsłon.

grafika

W porównaniu z kwietniem ub.r. Filmweb.pl przy minimalnym wzroście liczby odwiedzających (o 1,1 tys., czyli 0,02 proc.) zyskał 63,57 mln odsłon (46,5 proc.).

Dużo mocniej w górę poszły statystyki użytkowników kilku innych witryn. Na TVN.pl sekcja filmowo-serialowa osiągnęła wzrost o 1,3 tys. odwiedzających (49,2 proc.) i 4,49 mln odsłon (42,6 proc.), na Onecie - o 1,19 mln internautów (44 proc.) i 5,19 mln odsłon (61,2 proc.), a na WP.pl - o 504,3 tys. odwiedzających (36,3 proc.) i 2,18 mln odsłon (53,8 proc.).

Za to na IMDB.com ubyło 59,5 tys. internautów (7,3 proc.) i 3,02 mln odsłon (39 proc.), a w dziale serialowo-filmowym Interii - 26 tys. użytkowników (0,8 proc.) i 1,72 mln odsłon (6 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/najpopularniejsze-serwisy-internetowe-i-aplikacje-mobilne-w-polsce-gemius-pbi-z-kwiecien-2020-roku,7170706097633409a ##

naEkranie.pl przy wzroście liczby odwiedzających o 70,3 proc. (5,4 proc.) straciło 694,8 tys. odsłon (16,4 proc.). Sekcja Eska.pl o filmach i serialach zyskała 53,5 tys. użytkowników (3,6 proc.) i 1,52 mln odsłon (42,3 proc.), natomiast na Wprost.pl przed rokiem nie było jeszcze wyodrębnionego takiego działu.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej