SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Filmweb.pl zmienia logo na żółte

Serwis Filmweb.pl zaprezentował nową wersję swojego logotypu, w której charakterystyczny dla niego symbol uśmiechniętej twarzy ma kolor żółty. Logo przygotowano we współpracy z agencją White Cat Studio.

Article

W nowym logotypie znak symbolizujący uśmiechniętą twarz jest z boku, a nie w środku nazwy serwisu. Logo zostało przygotowane w dwóch wersjach kolorystycznych: z czarnym i białym tłem.

- Staraliśmy się zachować to, co charakterystyczne, ale jednocześnie wprowadzić zmiany, dzięki którym Filmweb nabierze nowych barw i zyska nową energię - komentuje Artur Gortych, założyciel i prezes serwisu. - Obecna zmiana jest największa od chwili powstania Filmwebu - zaznacza.

Nowe logo zostanie wdrożone we wszystkich wersjach i usługach Filmwebu 18 marca, w 16. rocznicę uruchomienia portalu.

W grudniu ub.r. Filmweb.pl odwiedziło 4,65 mln użytkowników, którzy wykonali w nim 259,3 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Filmweb.pl zmienia logo na żółte

19 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
luj
kurde, nie dobra zmiana. nie jestem z tych co to marudzą za każdym razem, ale tu akurat naprawdę ta zmiana nie jest najlepsza... font wg mnie nie pasuje do loga. logo też odświeżone w banalny sposób...
24 9
odpowiedź
User
ekspert
bardzo słabe
21 9
odpowiedź
User
Marketingowiec
Dla mnie kolor złoty to bardzo sensowne posunięcie. Jednoznacznie kojarzy się ze światem filmu.
11 16
odpowiedź
User
Nalewka
Poprzednia czcionka jest znacznie lepsza! A żółty kolor ma mniej energii i jest słabiej widoczny, niż czerwień! Czyli podsumowując - zmiana na gorsze.
20 8
odpowiedź
User
owen
Kiepsko - wystarczy zrobić zoom out by zobaczyć, jak nowy logotyp się rozmazuje i staje się nieczytelny.
11 10
odpowiedź