Food Network też będzie mieć dyrektora programowego. „Lokalne produkcje jeszcze w tym półroczu”

Kanał kulinarny Food Network będzie intensywnie rozwijany w drugiej połowie 2017 roku, ale już w tym półroczu na antenę trafią pierwsze lokalne produkcje - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Będziemy rekomendować SNI osobę, która zajmie się Food Network - tłumaczy Maciej Maciejowski, członek zarządu TVN ds. rozwoju biznesu.

łb
łb
Udostępnij artykuł:

Pochodzące z portfolio Scripps Networks Interactive (SNI) Food Network i Travel Channel od stycznia br. są zarządzane przez Grupę TVN m.in. TVN Media zajmuje się obsługą marketingową tych kanałów, a także sprzedażą reklam w Travel Channel.

Po udanym starcie wnętrzarskiego HGTV Home & Garden to właśnie na Travel Channel stawiają teraz amerykańscy właściciele TVN. W zeszłym tygodniu ogłoszono, że stanowisko dyrektora programowego tej stacji objęła Martyna Wojciechowska. Znana podróżniczka i dziennikarka ma odpowiadać za wdrożenie strategii programowej oraz długofalowy rozwój kanału. Uwaga TVN-u skupia się na formatowaniu i produkowaniu lokalnego kontentu dla Travel Channel, a efekty mają być widoczne za kilka miesięcy.

Nadawca przygotowuje się jednak do poszerzenia oferty kulinarno-lifestylowej stacji Food Network. W rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Maciej Maciejowski, członek zarządu i dyrektor pionu rozwoju biznesu i nowych mediów w TVN, tłumaczy, że kanał znajduje się obecnie w fazie koncepcyjnej, a projekty do realizacji są nadal wybierane. Jednak pierwsze lokalne produkcje mają trafić do ramówki jeszcze w pierwszej połowie br.

- Planujemy w 2017 roku produkcję lokalnych wersji programów dla Food Network. Nasze produkcje pojawią się na antenie już w pierwszym półroczu br., a większa inwestycja w kanał jest planowana na drugą połowę roku - wyjaśnia Wirtualnemedia.pl Maciej Maciejowski.

Podobnie jak dwa pozostałe obecne w Polsce kanały SNI, za rozwój Food Network ma być odpowiedzialny oddzielny manager. - Decyzja o powołaniu szefa programowego Food Network w Polsce należy do biura Scripps Networks Interactive w Londynie. Na pewno będziemy rekomendować osobę, która zajmie się Food Network - zaznacza Maciej Maciejowski.

Maciejowski nie zdradza jednak, z kim prowadzone są rozmowy, ani kiedy nazwisko szefa programu Food Network zostanie ogłoszone.

Food Network jest skierowany do pasjonatów gotowania. Na polskim rynku kanał wystartował w listopadzie 2012 roku jako wspólny projekt Scripps Networks Interactive i Telewizji Polsat. Na początku był dostępny tylko w ofercie Cyfrowego Polsatu, a z czasem dystrybucja poszerzyła się o kablówki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"