SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

FoodCare postawił na BrandLab

FoodCare od października br. współpracuje z BrandLab, która odpowiedzialna jest za kompleksowe działania komunikacyjne. Poprzednio firmę obsługiwała agencja Ad rem.

W ramach podpisanej umowy, agencja BrandLab będzie realizowała pełny zakres działań komunikacyjnych i doradczych. Konsultanci firmy zajmą się przygotowaniem strategii komunikacji FoodCare i jej marek oraz opracowaniem i wdrożeniem procedur komunikacji kryzysowej.

Do zadań agencji należeć będzie również organizacja spotkań prasowych i wydarzeń specjalnych, media relations oraz współpraca z ambasadorami marek.

Firmy nie zdradzają na jaki okres została podpisana umowa.

FoodCare to lider na rynku napojów energetycznych i właściciel takich marek, jak Frugo, Black, N-Gine, 4MOVE, Gellwe i Fitella.

Dołącz do dyskusji: FoodCare postawił na BrandLab

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ekspert
gratulacje!!!
odpowiedź
User
Zuzka
kondolencje ;-)
odpowiedź