FOX promuje trzeci sezon „The Walking Dead”

Kanał FOX rozpoczął kampanię reklamową pod hasłem „Czyste szaleństwo”, która wspiera emisję trzeciego sezonu serialu „The Walking Dead”. Działania obejmują głównie internet, a także telewizję i prasę.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
FOX promuje trzeci sezon „The Walking Dead”

W ramach kampanii w portalu Pudelek powstała specjalna strona mrocznastrona.pudelek.pl. Użytkownicy znajdą tam ciekawostki i informacje o serialu, galerie oraz materiały wideo. Ponadto na portalu fotka.pl, przygotowano angażujący format reklamowy przypominający o istniejącym profilu zombie. Serial promowany jest też na stronach w sieci .FOX (dot FOX), oraz w serwisach NK.pl, filmweb.pl, Onet.pl oraz w YouTube. Prowadzone są również działania SEM w ramach Google.

Kampania obejmuje także telewizję (FOX, FOX Life, National Geographic Channel, Nat Geo Wild, TVP1) i prasę („Wprost”, „Teleprogramy”, „Telemagazyn”, „Aktivist”, „Maxim”, pisma branżowe).

Kreacje przygotowały agencje Brainshake i Orbita we współpracy z działem marketingu FOX International Channels Poland, a za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Vizeum.

Trzeci sezon „The Walking Dead” emitowany będzie na antenie FOX-a we wtorki o godz. 22.00 począwszy od 16 października br. Opowiada on historię tygodni i miesięcy następujących po pandemicznej apokalipsie, po której świat opanowały zombie.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?