Fox TV i Hearst Magazines tworzą seriale reklamowe

W ramach nowych form reklamy Fox TV i wydawnictwo Hearst przygotowują serial oparty na tytułach popularnych magazynów.

MarketingVox - DC
MarketingVox - DC
Udostępnij artykuł:

Wydawnictwo Hearst Magazines oraz telewizja Fox współpracują w tworzeniu nowego, oryginalnego serialu przeznaczonego dla telewizji i internetu. Fabuła serialu opierać się będzie na popularnych tytułach wydawanych przez Hearst.

Podstawą seriali będą dwa magazyny: CosmoGirl oraz Popular Mechanics. Poszczególne odcinki trwać będą od 2 do 3 minut i udostępniane zostaną na stronach internetowych magazynów oraz w telewizji.

Nie ujawniono jeszcze żadnych szczegółów dotyczących serialu, który ma być oparty na magazynie Popular Mechanics. Natomiast serial CosmoGirl będzie pewnego rodzaju operą mydlaną i przewodnikiem, w którym to głosy widzów decydować będą co się stanie dalej.

W przypadku sukcesu dwóch zapowiadanych serii, firmy produkujące zamierzają nagrać więcej seriali opartych na tytułach istniejących magazynów. Liczba planowanych odcinków nie jest znana.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję