SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Franciszek Romański: z Reeboka do New Balance Poland

Do zespołu New Balance Poland dołączył Franciszek Romański, który objął stanowisko sports marketing managera.

Franciszek Romański Article

Romański będzie odpowiedzialny za kreowanie, wdrażanie i nadzorowanie strategii marketingowych w kategoriach running i football. Do jego zadań będzie należeć m.in. rozwój grupy biegowej New Balance Run Club, rozbudowa całej kategorii running oraz wdrażanie globalnej strategii w kategorii football. Zajmie się również kontraktami ambasadorskimi i współpracą z partnerskimi wydarzeniami sportowymi takimi jak Maraton i Półmaraton Warszawski.

Będzie raportował bezpośrednio do Igi Bielawski, dyrektor marketingu New Balance Poland.

Ostatnio w Reebok

Franciszek Romański przez ostatnie pięć lat związany był z marką Reebok, gdzie odpowiadał za obszar marketingu sportowego. W ramach obowiązków zajmował się rozwojem na lokalnych rynkach globalnych partnerstw marki Reebok: CrossFit, UFC oraz Spartan Race. Kierował też projektem Reebok Run Crew i odpowiadał za kontrakty ambasadorskie.

Jest absolwentem Akademii Wychowania Fizycznego im. Józefa Piłsudskiego w Warszawie. Ukończył również podyplomowe studia marketing sportu w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Franciszek Romański: z Reeboka do New Balance Poland

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl