Fratria dziękuje za kupowanie e-wydań „Sieci” i zapowiada nowy projekt. „Patrzymy w przyszłość z umiarkowanym optymizmem”

Tygodnik „Sieci” (Fratria) przygotował spot, w którym redakcja dziękuje czytelnikom za kupno prenumerat cyfrowych i zachęca do przedłużania kończących się subskrypcji. Zapowiada też rozwój mediów wydawcy. - Za wcześnie na szczegóły, ale mogę powiedzieć, że jest to kwestia najbliższych tygodni - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Karnowski, członek zarządu Fratrii.

jk
jk
Udostępnij artykuł:

Pod koniec marca br. Michał Karnowski po raz pierwszy zaapelował do czytelników tygodnika „Sieci” o wykupowanie cyfrowych subskrypcji. - To czas wielkiej próby dla Polski. Wiem, że to pyłek na mapie problemów, ale zamrożenie społeczne to kłopoty także dla pisma. Dlatego PROSZĘ - jeśli ktoś nie może kupić w kiosku, niech rozważy zakup PDF - apelował w spocie zamieszczonym w internecie. Na początku kwietnia swój apel powtórzył. - Bardzo proszę o wsparcie całego zespołu redakcyjnego, wszystkich dziennikarzy, którzy tutaj pracują, których państwo znacie, którzy walczą o prawdę i pilnują Polski - mówił Karnowski.

Teraz redakcja w spocie dziękuje za zaangażowanie czytelnikom, a jednocześnie - apeluje o przedłużanie cyfrowych subskrypcji. - Nasza kampania zmierzająca do uzupełnienia zamrożonej częściowo sieci kolporterskiej prasy (i ograniczonej mobilności społecznej) przez specjalne promocje e-prenumerat tygodnika „Sieci” przyniosła zaskakująco dobry efekt. Przypominamy - to nie tylko obrona ważnego tygodnika pilnującego polskiej racji stanu, to także wsparcie niezależnego, wolnego, nie ulegającego żadnym presjom portalu wPolityce.pl! - czytamy w odredakcyjnym tekście.

Redakcja zapowiada też, że znaczący odzew ze strony czytelników pozwala myśleć o uruchomieniu kolejnego etapu w rozwoju mediów Fratrii. - To ruch, nad którym pracujemy od dawna, a teraz wydaje się on konieczny i możliwy - czytamy.

 

Michał Karnowski w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl nie zdradza szczegółów, ale mówi, że wzrost prenumerat jest „bardzo znaczący” i pozwala realnie już myśleć o uruchomieniu nowego projektu medialnego.

- Za wcześnie jeszcze by mówić, co to będzie, ale mogę zdradzić, że projekt ruszy w ciągu kilku tygodni. Poziom wpłat na prenumeraty pozwala nam patrzeć w przyszłość z umiarkowanym optymizmem, a nawet rozwijać naszą działalność wydawniczą. Wszyscy mamy trudną sytuację, mówię o mediach. Pandemia to na pewno sprawdzian fundamentów, na których fundowane są poszczególne media. W przypadku mediów Fratrii okazują się one być silne i stabilne. Naszą sytuację można opisać następująco: jeśli na rynku będzie „tylko” sztorm, to przetrwamy. Ale jeśli przyjdzie tsunami, to nikt nie może za to ręczyć - prognozuje Karnowski.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/piotr-glinski-sugeruje-wydawcom-by-korzystali-z-tarczy-antykryzysowej-to-za-malo-prasa-jest-dobrem-podstawowym,7170718707005057a ##

Nowy spot reklamuje dalej obowiązującą promocję cyfrowych subskrypcji. Wydawca jeszcze w marcu wprowadził specjalną ofertę, by zachęcić czytelników do wybierania tej formy zakupu pisma. E-wydania tygodnika „Sieci” i miesięcznika „W Sieci Historii” są teraz dostępne w cenie 9,99 zł za miesiąc za, 49,99 zł za trzy miesiące; 89,99 zł za 6 miesięcy, a 89,99 zł za 12 miesięcy.

jk
Autor artykułu:
jk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]