SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Frosta reklamuje nowe warzywa mrożone także online

Wystartowała wizerunkowo-informacyjna kampania internetowa poświęcona nowym warzywom marki Frosta. Akcję przygotowały firmy GoldenSubmarine i Media Contacts.

Celem kampanii online jest zaprezentowanie oferty produktowej oraz budowanie wizerunku marki Frosta jako producenta mrożonych mieszanek warzywnych z różnych kuchni świata. Odbywa się ona równolegle z kampanią telewizyjną nowych warzyw (więcej na ten temat).

Zastosowane w kampanii internetowej banery reklamowe prezentują składniki nowych warzyw na patelnię marki Frosta. Przy ich zdjęciach widnieją pytania: Jak to robią Włosi? Lubisz jak jest ostro? Spróbujesz egzotycznych pozycji?

Kampania on-line będzie realizowana do końca listopada br. w serwisach grupy Gazeta.pl, wyszukiwarce Google.pl, portalu kulinarnym Gotujmy.pl oraz platformach VOD. Autorem kreacji graficznych jest agencja GoldenSubmarine. Za planowanie mediów odpowiada agencja Media Contacts.

Dołącz do dyskusji: Frosta reklamuje nowe warzywa mrożone także online

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl