„Zawsze można być lepszym ojcem” w kampanii Fundacji Cyryla i Metodego (wideo)

Ruszyła społeczna kampania Fundacja Cyryla i Metodego promuje odpowiedzialne ojcostwo. Za jej realizację odpowiadają Telescope, Eura7 i Papaya Films.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„Zawsze można być lepszym ojcem” w kampanii Fundacji Cyryla i Metodego (wideo)

Fundacja Cyryla i Metodego od  2004 roku realizuje Program Inicjatywa tato.Net. Jest to inicjatywa inspirująca mężczyzn, do przeżywania ojcostwa jako pasji oraz najważniejszej kariery życia. Misją Tato.Net jest pomagać w kształtowaniu postawy świadomego i odpowiedzialnego ojcostwa wśród współczesnych mężczyzn.

Rozpoczęta właśnie kampania ma wspierać zaangażowanie mężczyzn w rolę ojca i świadomego budowania więzi ze swoimi dziećmi. Jak pokazują badania społeczne prowadzone w różnych krajach lepsza więź ojca z dziećmi to, poza ewidentnymi korzyściami wychowawczymi i rozwojowymi dla dzieci, pozytywny wpływ na przeciwdziałanie przestępczości nie tylko wśród dzieci i młodych dorosłych, ale w całym społeczeństwie.

Kampania obejmuje telewizję, kino, radio, internet, outdoor, ekrany LED. Za działania kreatywne odpowiada agencja Telescope, spot w reżyserii Weroniki Ławniczak, wyprodukowała Papaya Films. Sesję fotograficzną do druku przygotował Radek Polak. Za działania w internecie odpowiada Eura7.

Aktualne działania są częścią szeroko zakrojonej kampanii nakierowanej na przeciwdziałanie przyczynom przestępczości, obejmującej m.in.: kampanię informacyjną upowszechniającą świadomość wpływu kontaktów ojca z dzieckiem oraz ich jakości na ryzyko zachowań przestępczych i konfliktów z prawem prowadzoną na terenie zakładów karnych i aresztów śledczych, w ojcowskich klubach tato.net na terenie całej Polski.

Działania otrzymały dofinansowanie ze środków Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej – Funduszu Sprawiedliwości.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style