SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„BOOBlabla” na Messengerze i żel do każdej piersi w akcji Fundacji Rak’n’Roll (wideo)

Fundacja Rak’n’Roll rozpoczęła kolejną kampanię zachęcającą kobiety do badania USG piersi. Elementami akcji - w którą zaangażowały się m.in. aktorki, prezenterki i twórczynie internetowe - są bot „BOOBlabla” na Messengerze oraz żel do każdego kształtu piersi.

Article

- Polki traktują coroczne badanie USG jak niechciany obowiązek, o którym w ogóle nie chcą myśleć. Boją się wyniku, a ten u większości potwierdzi zdrowie! W tej kampanii celowo skupiamy się na zdrowiu piersi zamiast mówić o chorobie - opisuje Joanna Rokoszewska-Łojko z Fundacji Rak'n'Roll. - Zwróćmy uwagę jakie emocje wzbudza w nas badanie, jeśli myślimy o nim jako potwierdzeniu zdrowia, a jakie gdy idziemy, by wykryć chorobę. Tego typu działania profilaktyczne powinny być elementem dbania o siebie, tak samo oczywistym i przyjemnym jak wizyta u kosmetyczki. Badajmy piersi, by potwierdzić ich zdrowie - podkreśla.

W ramach akcji promowany jest żel dostosowany do każdego kształtu piersi. To po prostu żel używany do badania USG, przy czym w reklamach jest prezentowany jako produkt komercyjny.

W akcji biorą udział kobiety znane z internetu, filmów i seriali oraz mediów tradycyjnych: Karolina Gilon, Ola Hamkało, Joanna Horodyńska, Joanna Jabłczyńska, Julia Kuczyńska (Maffashion), Daria Ładocha, Jessica Mercedes, Małgorzata Rozenek-Majdan, Zosia Ślotała, Julia Wieniawa i Barbara Wrońska.

15 października każda z nich pochwaliła się żelem na swoich profilach w mediach społecznościowych. Dopiero w kolejnym kroku zdradziły, że żel tak naprawdę nie jest rewolucyjnym kosmetykiem a produktem stosowanym powszechnie w gabinetach, w których przeprowadza się USG piersi

 

Reklamy odsyłają do botu „BOOBlabla” uruchomionego na Messengerze, poprzez który kobiety mogą skontaktować się z najbliższym Gabinetem z Różową Wstążką i zapisać na dofinansowane badanie USG piersi.

W ramach kampanii #CosDoNichMam na kobiety czeka 7 tysięcy badań USG dofinansowanych przez głównego partnera akcji Avon Kontra Rak Piersi. Na badanie można się umówić także telefonicznie. Pełna lista gabinetów jest dostępna avonkontrarakpiersi.pl.

Kampania została przygotowana przez agencję DDB&Tribal przy współpracy z Facebook Creative Shop, Moodage, Big Picture, MessengerFox, Gutenberg Networks, Shootme Visual Artists i studiem Televisor, Warner Music Poland i Kayax.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „BOOBlabla” na Messengerze i żel do każdej piersi w akcji Fundacji Rak’n’Roll (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl