SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Fundacja Rak'n'Roll „piwem bez procentów” zachęca do przekazywania 1 procenta podatku

Rusza kampania „Nie ma Rak'n'Rolla bez procentów" fundacji Rak'n'Roll, zachęcająca do przekazania organizacji 1 proc. podatku. W ramach akcji stworzono bezalkoholowe, rzemieślnicze piwo „KRS 0000 338 803”.

Article

Ogłoszenie kampanii oraz premiera „KRS 0000 338 803” zbiega się z przypadającym na 4 lutego Światowym Dniem Walki z Rakiem.

Koncepcja kreatywna akcji oparta jest na grze słów, do której włączono główny gadżet kampanii - bezalkoholowe, rzemieślnicze piwo „KRS 0000 338 803”. Do sprawnego funkcjonowania organizacji pozarządowej potrzeba „procentów”, ale nie takich jak w potocznym rozumieniu. Piwo nazwano numerem fundacji Rak'n'Roll w Krajowym Rejestrze Sądowym. Aby przekazać swój jeden procent podatku tej organizacji należy w swojej deklaracji podatkowej wpisać właśnie podany numer.

- W tym roku skorzystaliśmy z uprzejmości i fachowości browaru Inne Beczki. W ten sposób powstało piwo bezalkoholowe. Tym samym zwracamy uwagę, że procenty są nam potrzebne, ale nie te w piwie. 1% to dla nas podstawa finansowania naszych działań pomocowych. Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów – podkreśla Jacek Maciejewski, strażnik marki Fundacji Rak’n’Roll.

Etykieta umieszczona na butelce piwa informuje dokładnie o tym jak wesprzeć fundację. Produkt będzie rozdystrybuowany w popularnych lokalach gastronomicznych w całym kraju.

Kampanii „Nie ma Rak'n'Rolla bez procentów” towarzyszyć będzie cykl wydarzeń wspierających w największych miastach Polski. Na potrzeby akcji stworzone zostaną też tematyczne plakaty. Twarzami kampanii zostali podopieczni Fundacji Rak’n’Roll.

W realizację projektu zaangażowały się pro bono agencje Grey Warszawa oraz Cohn&Wolfe, a także dom produkcyjny Shootme, dom mediowy MediaCom i platforma IndaHash.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Fundacja Rak'n'Roll „piwem bez procentów” zachęca do przekazywania 1 procenta podatku

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
aaaa
zajeniste
10 9
odpowiedź
User
henio
Srażnik marki... WTF....
9 8
odpowiedź