FuturePR zbada wizerunek firmy Samsung w internecie

Agencja FuturePR rozpoczyna realizację projektu z zakresu Web PRdla firmy Samsung Electronics Polska.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Agencja FuturePR będzie odpowiedzialna za przeprowadzenie audytuobecności firmy Samsung Electronics Polska w internecie. Audytobejmie zbadanie wizerunku firmy w mediach elektronicznych, jakrównież w oczach internautów - użytkowników porównywarek, fordyskusyjnych, osób komentujących artykuły etc. Analiza dotyczyćbędzie także flagowych produktów i działów firmy.

Wybór agencji odbył się w wyniku indywidualnych rozmów zagencjami operującymi w tym obszarze.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?