Gabby Thomas, Endrick, Coco Gauff i inni sportowcy w nowej globalnej kampanii New Balance

„We Got Now” to globalna kampania marki New Balance, której kolejne odsłony towarzyszą najważniejszym wydarzeniom sportowym na świecie, a w centrum każdego z materiałów stoją sportowcy związani z marką.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Gabby Thomas, Endrick, Coco Gauff i inni sportowcy w nowej globalnej kampanii New Balance
mat.pras.

Wśród sportowców promujących markę w aktualnej kampanii są: Shohei Ohtani (baseball), Gabby Thomas (lekkoatletyka / sprint), Endrick (piłka nożna), Coco Gauff (tenis), Cameron Brink (koszykówka), Tyrese Maxey (koszykówka), Kawhi Leonard (koszykówka), Bukayo Saka (piłka nożna).

- Kampania “We Got Now” skutecznie wprowadziła markę New Balance do świadomości milionów nowych konsumentów od momentu globalnego debiutu — powiedział Jeff McAdams, wiceprezes ds. globalnego marketingu w New Balance. — Każdy spot oddaje radość płynącą ze sportu poprzez emocje i umiejętności naszych ambasadorów.

Kolejne materiały kreatywne publikowane będą przez cały 2025 rok. W Polsce działania obejmują między innymi kampanię w telewizji towarzyszącą transmisjom z kluczowych wydarzeń sportowych na świecie.

Kampania została opracowana przez New Balance i zrealizowana we współpracy z VMLY&R — globalną agencją marketingową z siedzibą w Nowym Jorku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu