Gabby Thomas, Endrick, Coco Gauff i inni sportowcy w nowej globalnej kampanii New Balance

„We Got Now” to globalna kampania marki New Balance, której kolejne odsłony towarzyszą najważniejszym wydarzeniom sportowym na świecie, a w centrum każdego z materiałów stoją sportowcy związani z marką.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Gabby Thomas, Endrick, Coco Gauff i inni sportowcy w nowej globalnej kampanii New Balance
mat.pras.

Wśród sportowców promujących markę w aktualnej kampanii są: Shohei Ohtani (baseball), Gabby Thomas (lekkoatletyka / sprint), Endrick (piłka nożna), Coco Gauff (tenis), Cameron Brink (koszykówka), Tyrese Maxey (koszykówka), Kawhi Leonard (koszykówka), Bukayo Saka (piłka nożna).

- Kampania “We Got Now” skutecznie wprowadziła markę New Balance do świadomości milionów nowych konsumentów od momentu globalnego debiutu — powiedział Jeff McAdams, wiceprezes ds. globalnego marketingu w New Balance. — Każdy spot oddaje radość płynącą ze sportu poprzez emocje i umiejętności naszych ambasadorów.

Kolejne materiały kreatywne publikowane będą przez cały 2025 rok. W Polsce działania obejmują między innymi kampanię w telewizji towarzyszącą transmisjom z kluczowych wydarzeń sportowych na świecie.

Kampania została opracowana przez New Balance i zrealizowana we współpracy z VMLY&R — globalną agencją marketingową z siedzibą w Nowym Jorku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta