Gabby Thomas, Endrick, Coco Gauff i inni sportowcy w nowej globalnej kampanii New Balance

„We Got Now” to globalna kampania marki New Balance, której kolejne odsłony towarzyszą najważniejszym wydarzeniom sportowym na świecie, a w centrum każdego z materiałów stoją sportowcy związani z marką.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Gabby Thomas, Endrick, Coco Gauff i inni sportowcy w nowej globalnej kampanii New Balance
mat.pras.

Wśród sportowców promujących markę w aktualnej kampanii są: Shohei Ohtani (baseball), Gabby Thomas (lekkoatletyka / sprint), Endrick (piłka nożna), Coco Gauff (tenis), Cameron Brink (koszykówka), Tyrese Maxey (koszykówka), Kawhi Leonard (koszykówka), Bukayo Saka (piłka nożna).

- Kampania “We Got Now” skutecznie wprowadziła markę New Balance do świadomości milionów nowych konsumentów od momentu globalnego debiutu — powiedział Jeff McAdams, wiceprezes ds. globalnego marketingu w New Balance. — Każdy spot oddaje radość płynącą ze sportu poprzez emocje i umiejętności naszych ambasadorów.

Kolejne materiały kreatywne publikowane będą przez cały 2025 rok. W Polsce działania obejmują między innymi kampanię w telewizji towarzyszącą transmisjom z kluczowych wydarzeń sportowych na świecie.

Kampania została opracowana przez New Balance i zrealizowana we współpracy z VMLY&R — globalną agencją marketingową z siedzibą w Nowym Jorku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu