SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Gabriel Olszewski odpowiada za globalny marketing marki Johnnie Walker

Gabriel Olszewski w firmie Diageo w Amsterdamie odpowiada za globalny marketing marki alkoholowej Johnnie Walker. Do firmy tej przeszedł z Jacobs Douewe Egberts.

W Diageo w Amsterdamie Gabriel Olszewski pełni funkcję global marketing lead Johnnie Walker Super Premium. Przed dołączeniem do tej firmy przez ponad 3 lata pracował w produkującej kawę firmie Jacobs Douewe Egberts, również w Amsterdamie.

W latach 2010 -2015 pracował w polskim oddziale Mondelez International. Zaczynał jako brand manager marki Milka w Polsce, potem był jej brand managerem odpowiedzialnym za rynek rosyjski, a przed odejściem zajmował stanowisko senior brand managera  kategorii kawy na region Polski i krajów bałtyckich.

W swojej karierze związany był również z firmą kosmetyczną L'Oreal, gdzie był product managerem. Z kolei w Orange Polska pracował jako brand manager -przez blisko 3 lata.

Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego.

 

Dołącz do dyskusji: Gabriel Olszewski odpowiada za globalny marketing marki Johnnie Walker

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Wojtek
Miło czytać takie newsy, gratulacje!
odpowiedź