Gabriela Jelonek redaktor prowadzącą „Magazynu Rodzinnego”, Magdalena Baranowska-Szczepańska odeszła

Gabriela Jelonek objęła w Polska Press Grupie stanowisko redaktor prowadzącej „Magazynu Rodzinnego” ukazującego się w dziennikach wydawcy. Zastąpiła Magdalenę Baranowską-Szczepańską, która rozstała się z firmą.

jk
jk
Udostępnij artykuł:

Jelonek pracuje w Polska Press (w poznańskim oddziale) od dwóch lat, ostatnio była wydawcą internetowym „Głosu Wielkopolskiego”. Wcześniej pracowała m.in. w poznańskiej „Gazecie Wyborczej”, Radiu Afera, radiu Tok FM i Polskiej Agencji Prasowej.

- W „Magazynie Rodzinnym" stopniowo będą pojawiały się zmiany. Oprócz przemyśleń rodziców będzie więcej tematów dla seniorów. Spróbujemy m.in. oswoić ich z przydatnymi aplikacjami czy pomóc odnaleźć się w cyfrowym świecie, który – patrząc na przykład e-recept - coraz bardziej zdecydowanie wkracza w życie codzienne starszych pokoleń - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Gabriela Jelonek.

Na łamach magazynu pojawić ma się też z czasem rubryka ślubna. -Polecimy też czytelnikom ciekawe seriale, podcasty, filmy familijne, książki oraz planszówki. Wszystko jednak z uwzględnieniem każdego pokolenia i różnych członków rodziny- komentuje nowa redaktor prowadząca.

„Magazyn Rodzinny” to ukazujący się co sobota bezpłatny dodatek do dzienników Polska Press Grupy. Ma 12 stron, lecz dzienniki wydawcy mogą go skracać u siebie do 10 stron. Powstaje w centrum kompetencyjnym wydawcy, mieszczącym się w Poznaniu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"