SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

83 proc. Polaków chce akcji podobnych do "Gangu Świeżaków"

Ponad 83 proc. Polaków oczekuje, że sieci handlowe będą wdrażać kampanie lojalnościowe podobne do "Gangu Świeżaków" od Biedronki. 56 proc. ankietowanych przyznało, że dzięki tej akcji sieć ceni ich lojalność - wynika z badania Nielsena, przeprowadzonego na zlecenie firmie TCC Retail Marketing, autora konceptu kampanii "Gang Świeżaków".

Article

„Gang Świeżaków” to lojalnościowy program sieci Biedronka, oparty o autorską, międzynarodową koncepcję TCC Global, agencji specjalizującej się w projektowaniu i realizacji kampanii lojalnościowych w sektorze handlu. Pierwsza edycja akcji ruszyła pod koniec sierpnia 2016 roku.

Mechanizm kampanii zakłada zbieranie naklejek za każde 40 zł wydane na zakupy w Biedronce. Konsumenci mogli również zdobyć dodatkowe naklejki za używanie karty „Moja Biedronka” oraz za zakup świeżych warzyw i owoców. Łącznie, do tej pory przeprowadzono trzy odsłony kampanii -  „Gang Świeżaków”, „Gang Świeżaków Świątecznie” i „Gang Świeżaków 2”.

Jak wynika z badania TCC Retail Marketing we współpracy z Nielsenem, 93 proc. przebadanych konsumentów słyszało o "Gangu Świeżaków", a 40 proc. potwierdziło, że po kampanii odwiedza Biedronkę częściej. 83 proc. ankietowanych oczekuje kolejnych edycji podobnych kampanii lojalnościowych, a 56 proc. ankietowanych zgodziło się ze stwierdzeniem, że w ten sposób „Biedronka ceni moją lojalność”.

– Polacy lubią kiedy docenia się i nagradza ich lojalność, stąd ich otwartość na tego typu akcje, ale muszą być one właściwie zaplanowane i realizowane - komentuje Bartłomiej Górzny z TCC Retail Marketing.

W ramach ostatniej edycji akcji, przeprowadzonej jesienią 2017 roku, klienci odebrali za zebrane punkty 6 milionów świeżaków. 

Badanie zostało przeprowadzone przez Nielsena pod koniec listopada 2017 roku, metodą ankiety online na próbie 505 osób.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 83 proc. Polaków chce akcji podobnych do "Gangu Świeżaków"

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Przydała by się kolejna taka akcja bo zniszczyły mi się już świeżaki z ostatniej edycji służące do rzucania psu dla zabawy.
18 9
odpowiedź
User
dk
ludzie są jednak j...nięci
19 9
odpowiedź
User
Seba
Akcja jak za pluszaka "sprzedać" swoje dane osobowe
14 9
odpowiedź
User
Epsilon
swego czasu te pluszaki były jednym z najpopularniejszych produktów kupowanych przez Polaków na Aliexpress, są tańsze i jest większy wybór, a właśnie Biedronka tam je kupowała hurtowo.
12 8
odpowiedź
User
Naiwni
To że 83 chce to wynik totalnej paranoi. Czy ktoś badał jakie jest zdanie Klientów nabitych w butelkę?. Czy ktoś badał zachowanie dzieci którym obiecano świezaka jeśli uzbiera sie okreslona ilość naklejek i te naklejki uzbierano ?. Czy to też Poliyka wielkich obietnic i ich niedotrzymywanie?
Umiejętyność nie dotrzymywania słowa zemści się w przyszłości. Rosną nam politycy. Komu wysłać komplet zebranych naklejek ?
8 8
odpowiedź