SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Gazeta Wyborcza" umacnia pozycję lidera

Spadają wpływy reklamowe "Rzeczpospolitej", która straciła drugie miejsce na rzecz "Faktu".

W lutym 2006 roku "Gazeta Wyborcza" miała największe wpływy na rynku reklamowym wśród gazet codziennych – wynika z danych Expert Monitor. Dziennik Agory zarobił ponad 60 mln złotych. Drugie miejsce zajął "Fakt" spychając na trzecie miejsce "Rzeczpospolitą", która zanotowała – podobnie jak “Super Express” - spory spadek przychodów z reklam.

Liderem gazet regionalnych jest "Dziennik Bałtycki".

 


II.2006
TOP 10  Koszt [zł]
Razem: monitorowane gazety163 671 135 zł
GAZETA WYBORCZA60 253 601 zł
FAKT13 792 534 zł
RZECZPOSPOLITA10 396 144 zł
DZIENNIK BAŁTYCKI6 192 627 zł
SUPER EXPRESS6 181 839 zł
METROPOL3 965 334 zł
GŁOS WIELKOPOLSKI3 734 119 zł
DZIENNIK ZACHODNI3 632 229 zł
DZIENNIK POLSKI3 380 232 zł
GAZETA PRAWNA3 321 106 zł

 

II.2005
TOP 10 gazetyKoszt [zł]
Razem: monitorowane gazety148 273 181 zł
GAZETA WYBORCZA52 944 991 zł
RZECZPOSPOLITA12 352 745 zł
FAKT12 319 008 zł
SUPER EXPRESS8 055 346 zł
DZIENNIK BAŁTYCKI5 212 529 zł
DZIEŃ DOBRY4 133 398 zł
DZIENNIK ZACHODNI3 829 634 zł
METROPOL3 483 908 zł
DZIENNIK POLSKI3 480 002 zł
GŁOS WIELKOPOLSKI3 342 768 zł

 
źródło: Expert Monitor - expert-monitor.pl, dane bez autopromocji

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Gazeta Wyborcza" umacnia pozycję lidera

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl