SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Gdańsk ogłasza konkurs na koncepcję kampanii. Ma być “głośna medialnie”

Miasto Gdańsk rozpoczyna działania dotyczące międzynarodowej kampanii promocyjnej na lata 2011-2012. Właśnie ogłoszono konkurs na koncepcję akcji.

Przedmiotem pracy konkursowej ma być opracowanie koncepcji kampanii o charakterze wizerunkowym, obejmującej także komunikację dotyczącą Gdańska jako gospodarza UEFA Euro 2012. Jej celem jest kreowanie wizerunku Gdańska jako miasta szeroko rozumianej wolności oraz wzbogacenie postrzegania miasta o elementy emocjonalne.

"Kampania powinna budzić pozytywne emocje, intrygować oraz wyróżniać się na tle innych kampanii realizowanych dotychczas przez inne miasta i regiony. Opracowane koncepcje mają generować idee i pomysły na działania różnorodne, nowoczesne i niestandardowe, a przy tym głośne medialnie" - czytamy w oficjalnym komunikacie.

Gdańsk chce przez to kontynuować swój dotychczasowy przekaz komunikacyjny i przesłanie ubiegłorocznej kampanii pod hasłem "Gdańsk. Dotknij wolności".

Informacje o konkursie, warunkach uczestnictwa, nagrodach i innych sprawach dotyczących gdańskiej kampanii są dostępne na stronie www.gdansk.pl w zakładce Zamówienia publiczne / Konkurs, skąd można pobrać regulamin wraz z załącznikami.

Dołącz do dyskusji: Gdańsk ogłasza konkurs na koncepcję kampanii. Ma być “głośna medialnie”

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
misia
Kolejna kampania za grubą kasę?? I komu to służy??? AAAAAA niedługo wybory))))))
odpowiedź
User
misia
A poza tym wyszło przecież, że Gdańsk jest najdroższym miastem w Polsce!!!!!!
odpowiedź
User
Jan Paweł II
Kasa wyrzucona w błoto. Niech Gdańska lepiej ją wyda na szkoły, przedszkola, pomoc samotnym matkom, szpitalom i hospicjom. Amen
odpowiedź