SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

1,30 mln widzów „Kuchennych rewolucji”. TVN liderem w 16-49

Jesienne odcinki „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler gromadziły 1,30 mln widzów, o 270 tys. osób mniej niż rok temu. Reality-show dał TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i pierwsze w 16-49 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

„Kuchenne rewolucje”; fot. TVNArticle

Premierowe odcinki 25. sezonu „Kuchennych rewolucji” oglądać można było w czwartki o godz. 21.35, w okresie od 1 września do 1 grudnia br. Cykl w TVN śledziło średnio 1,30 mln osób. Przełożyło się to na 12,01 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 15,89 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 17,88 proc. wśród kobiet mieszkających w wieku od 25 do 49 lat - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 20 października br. Przed telewizorami zgromadził 1,55 mln oglądających.

Widownia reality-show Magdy Gessler w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadła o 270 tys. osób. Jesienią ub.r. „Kuchenne rewolucje” oglądało średnio 1,57 mln widzów, przy udziałach na poziomie 13,74 proc. w 4+, 18,36 proc. w 16-49 i 15,95 proc. w 16-59.

TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji”, czyli w czwartkowym paśmie między godz. 21.36 a 22.40 miał 11,16 proc. udziału. Stacja była wiceliderem w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajęła TVP1, co przełożyło się na 12,71 proc. udziału. Tuż za TVN uplasowały się stacje: Polsat (5,95 proc.) oraz TVN24 (5,08 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i kobiet 25-49 z miast TVN był wyraźnym liderem.

Wiosną 2023 roku 26. sezon. Trwają zdjęcia

Telewizja TVN i Constantin Entertainment Polska - producent wykonawczy programu - już pracują nad 26. edycją „Kuchennych rewolucji”. Nowe odcinki trafią do emisji w wiosennej ramówce 2023 roku.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 7,33 proc.

Dołącz do dyskusji: 1,30 mln widzów „Kuchennych rewolucji”. TVN liderem w 16-49

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Khina
Brawo!
odpowiedź
User
M
Widownia telewizyjna spada, bo ogólnie coraz mniej ludzi ogląda telewizję linearną. Podajcie lepiej o ile wzrosła liczba odtworzeń programu w Playerze. Bo emisje w VOD stają się w tych czasach najważniejsze.
odpowiedź
User
Naród chłopów pańszczyźnianych
Jaki naród, tacy telewizyjni idole...
odpowiedź