Premierowe odcinki 25. sezonu „Kuchennych rewolucji” oglądać można było w czwartki o godz. 21.35, w okresie od 1 września do 1 grudnia br. Cykl w TVN śledziło średnio 1,30 mln osób. Przełożyło się to na 12,01 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 15,89 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 17,88 proc. wśród kobiet mieszkających w wieku od 25 do 49 lat - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 20 października br. Przed telewizorami zgromadził 1,55 mln oglądających.

Widownia reality-show Magdy Gessler w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadła o 270 tys. osób. Jesienią ub.r. „Kuchenne rewolucje” oglądało średnio 1,57 mln widzów, przy udziałach na poziomie 13,74 proc. w 4+, 18,36 proc. w 16-49 i 15,95 proc. w 16-59.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/swieta-z-gesslerami-tvn-kiedy-emisja-magda-gessler,7169739870660737a ##
TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji”, czyli w czwartkowym paśmie między godz. 21.36 a 22.40 miał 11,16 proc. udziału. Stacja była wiceliderem w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajęła TVP1, co przełożyło się na 12,71 proc. udziału. Tuż za TVN uplasowały się stacje: Polsat (5,95 proc.) oraz TVN24 (5,08 proc.).
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i kobiet 25-49 z miast TVN był wyraźnym liderem.

Wiosną 2023 roku 26. sezon. Trwają zdjęcia
Telewizja TVN i Constantin Entertainment Polska - producent wykonawczy programu - już pracują nad 26. edycją „Kuchennych rewolucji”. Nowe odcinki trafią do emisji w wiosennej ramówce 2023 roku.












