SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Gliszczyńska, Nosarzewska, Zarębski i Hećman awansowali w Rc2

Nowe stanowiska w agencji Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants dla Marty Gliszczyńskiej, Pauliny Nosarzewskiej, Łukasza Zarębskiego i Kornelii Hećman.

Gliszczyńska, Nosarzewska, Zarębski i Hećman awansowali w Rc2

Marta Gliszczyńska objęła stanowisko consumer product PR director. W Rc2 jest liderem zespołu odpowiedzialnego m.in. za programy PR dla belVita (Mondelez Polska), Dove (Unilever), Fortuna (Agros Nova) czy „Doceń olej rzepakowy“ (ZT Kruszwica).

Do zespołu Rc2 dołączyła w 2010 roku. Jej obszarem specjalizacji jest budowanie i wdrażania szerokich platform PR produktowego oraz kampanii edukacyjnych i działań adresowanych do liderów opinii. Ma także doświadczenie w obszarze PR korporacyjnego, zdobyte podczas projektów realizowanych m.in. dla Agory,  Lockheed Martin (offset, F-16), Wurth Polska, Inforsys, Getin Banku.

Paulina Nosarzewska awansowała na stanowisko senior PR consultant. Będzie odpowiedzialna za marki Absolut i Chivas Regal oraz komunikacją korporacyjną dla PRP. Jest także w zespole obsługującym portfel marek Coca-Cola Poland Services, Stauss Cafe Poland oraz projekty nowobiznesowe.

Łukasz Zarębski został junior PR consultantem. Pod jego opieką znajdują się projekty z różnych segmentów rynku. Samodzielnie pracuje dla marki Pilsner Urquell i wspiera działania dla marki Książęce. Jest także członkiem zespołu obsługującym WB Electronics.

Kornelia Hećman awansowała na stanowisko PR Executive - prowadzi działania dla marek Bonduelle i Domestos (z portfolio Unilever).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Gliszczyńska, Nosarzewska, Zarębski i Hećman awansowali w Rc2

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl