SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Globalna ekspansja polskiej firmy zajmującej się neurmarketingiem

Laboratory & Co., firma wyspecjalizowana w badaniachneurmarketingowych, przyjęła strategię dynamicznego rozwoju narynkach europejskich. Tworzy sieć zagranicznych oddziałów. Ma takżenowego udziałowca i rozpoczyna też bliską i długofalową współpracęz Martinem Lindstromem, światowym ekspertem w zakresie marketingusensorycznego.

W perspektywie najbliższych kilku lat Laboratory zamierzaosiągnąć pozycję lidera w Europie, w zakresie realizacji pomiarów,analiz oraz interpretacji wyników badań neuromarketingowych, podwzględem know-how oraz liczby realizowanych projektów.

- Zadanie, które sobie postawiliśmy to dynamiczne wejście narynek światowy. W tym celu w styczniu 2009 roku otwieramy oddziaływ Nowym Jorku, Londynie, Berlinie i Moskwie, prowadzimy teżzaawansowane rozmowy na temat udzielenia franszyzy partnerom wSydney i w Hong-Kongu. Strategia rozwoju, jaką przyjęliśmy pozwolinam szybko poszerzyć portfel globalnych klientów co jest kluczem doprowadzenia badań na dużą skalę, wykraczając poza jeden kontekstkulturowy - mówi Janusz Plencler, prezes Laboratory - W Polsce,oprócz rozwijania relacji z kluczowymi klientami, rozbudowujemycentrum obliczeniowe i R&D.

W październiku br. do zespołu kierującego Laboratory&Codołączy Bartłomiej Serafiński, dotychczas partner zarządzający ijeden z udziałowców firmy doradztwa strategicznego StratosferaAdded Value. Serafiński jako wspólnik wejdzie do zarządu Laboratoryby na stanowisku Global Development Director odpowiadać zawspółtworzenie strategii rozwoju i oferty produktowej orazrealizację planów międzynarodowej ekspansji firmy.

- LAB jest przedsięwzięciem pionierskim, ale osadzonym nasolidnych podstawach naukowych i sprawdzonych metodach badawczych.Jestem pod wrażeniem autorytetu firmy za granicą i cieszę się, żeto polska firma odnosi tak duży sukces. - mówi BartłomiejSerafiński. - Mamy do dyspozycji maszynę, która potrafi bronićemocji w reklamie. Uważam, że Neuro-Trace, czyli pomiarneurofizjologicznych reakcji na komunikację marketingową - mapotencjał, aby stać się przebojem co najmniej na skalę EuropyZachodniej i USA. Chciałbym sprawić, aby stał się flagowymproduktem firmy za granicą. Wiemy, że Neuro-Trace doskonaleuzupełnia tradycyjne testy reklam pozwalając śledzić emocje,pobudzenie i uwagę widza podczas oglądania każdej milisekundyreklamy.

Zdaniem Serafińskiego zastosowanie metody Neuro-Trace możewykraczać poza świat marketingu konsumenckiego. Laboratoryodnotowuje duże zainteresowanie tym narzędziem ze stronyamerykańskich firm zajmujących się badaniem wypowiedzi osóbpublicznych i testowaniem zwiastunów kinowych.

Wśród najważniejszych, krótkookresowych celów spółki jestnawiązanie strategicznych aliansów z wiodącymi graczami namiędzynarodowym rynku badań i konsultingu marketingowego. Pierwszymwydarzeniem na drodze do realizacji tych założeń jest podpisanieumowy o strategicznej współpracy z Martinem Lindstromem, uważanymza jednego z największych specjalistów w dziedzinie badańnieuświadomionych reakcji konsumentów. Laboratory odegrapierwszoplanową rolę w nowym, międzynarodowym przedsięwzięciubiznesowym Lindstroma, które zostanie powołane do życia jesieniąbr.

Nowa firma, pod nazwą Buyology, skoncentruje się na badaniachnieuświadomionych procesów decyzyjnych konsumentów orazposzukiwaniu metod zarządzania tymi procesami w oparciu o najnowszetechnologie, wiedzę psychologiczną i medyczną oraz narzędzianeurmarketingu. Oprócz znajomości najnowocześniejszych metod badańneuromarketingowych, najbardziej zaawansowanej i aktualnej wiedzymedycznej dotyczącej mapowania reakcji mózgu na bodźce zewnętrzne,firma Martina Lindstroma, zaoferuje klientom dostęp do największejna świecie bazy danych zawierającej ponad 2 tysiące skanównieuświadomionych procesów zachodzących w mózgu, stworzonej wprojektach zrealizowanych dotychczas w 5 krajach na świecie.

- W imieniu założycieli Buyology chciałbym wyrazić naszentuzjazm wynikający z nawiązania partnerstwa z Laboratory ijednocześnie zapewnić, że zamierzamy wspólnie zbudować największena świecie przedsięwzięcie neuromarketingowe i wyznaczać najlepszestandardy usług w tej wyjątkowo perspektywicznej specjalizacji. -mówi Martin Lindstrom.

Wprowadzeniu Buyology na rynek towarzyszyć będą zakrojone naszeroką skalę działania promocyjne w najbardziej opiniotwórczychamerykańskich mediach, a częścią tego przedsięwzięcia jest wydanieksiążki autorstwa Martina Lindstroma, poświęconej nieuświadomionymprocesom mózgowym wpływających na decyzje zakupowe konsumentów.

Publikacja, zatytułowana "Buyology", przetłumaczona na 35języków, ukaże się 19 października br.

Dołącz do dyskusji: Globalna ekspansja polskiej firmy zajmującej się neurmarketingiem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl