SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Globalny budżet reklamowy Surf dla BBH

Unilever przekazał cały globalny budżet reklamowy marki proszku do prania Surf w ręce agencji Bartle Bogle Hegarty (BBH).

Agencja od 2003 roku obsługiwała budżet marki w Europie i Ameryce Łacińskiej. Teraz dojdą do nich Filipiny, Wietnam, RPA oraz Turcja, gdzie wcześniej za budżet reklamowy odpowiedzialna była agencja Lowe.

"To był bardzo trudny wybór i chciałbym podziękować agencji Lowe za ciężką pracę przy Surf. Jednocześnie jestem podekscytowany perspektywą współpracy z BBH" - stwierdził Keith Weed, wiceprezes oddziału Laundry, Homecare and Hygiene w Unilever.

Budżet Surf będzie koordynowany z londyńskiego biura BBH w połączeniu z regionalnymi biurami w Singapurze i Sao Paulo oraz we współpracy z agencją The Hardy Boys z RPA.

Z kolei Lowe nadal będzie odpowiadać za budżety reklamowe wielu innych należących do koncernu marek, m.in. Cif, Domestos, Clear, Rexona, Knorr i Magnum.

źródło: Brand Republic

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Globalny budżet reklamowy Surf dla BBH

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl