SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

GLS reklamuje się jako „kurier z przesłaniem” (wideo)

Ruszyła pierwsza szeroko zakrojona kampania reklamowa firmy kurierskiej GLS. Akcja, przygotowana przez Just i Media Concept, jest prowadzona w telewizji, internecie i prasie.

Article

Spot pokazuje wzruszające emocje, które zapewniają różnym osobom przesyłki dostarczone przez GLS. Reklama kończy się hasłem głównym firmy: „Kurier z przesłaniem”.

Kampania reklamowa jest prowadzona od 12 lutego. Obejmuje telewizję (m.in. TVP, TVN, Polsat i wybrane kanały tematyczne), internet (Player.pl, Ipla, WP.pl, TVP.pl, Onet, Gazeta.pl) oraz prasę (magazyny branżowe).

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Just, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Concept.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: GLS reklamuje się jako „kurier z przesłaniem” (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ful
Ale po co reklamować kuriera w ogólnodostępnym kanale? Nie lepiej było przemyśleć strategię i media plan?
8 8
odpowiedź
User
zmech11
Jak długo nie będę się mógł umówić z kurierem na określoną godzinę , tak długo wolał będę paczkomaty.
9 9
odpowiedź
User
Anonim
Jak długo nie będę się mógł umówić z kurierem na określoną godzinę , tak długo wolał będę paczkomaty.

przepraszam to podaj adres pod ktorym kurier bedzie mogl cie zastac miedzy 8 a 16 tak samo jak i ty pracujesz to i paczkomaty nie beda potrzebne bo co niektorzy ludzie zamawiaja i mysla ze kurier przyjedzie o 18-19. Kazdy kurier jest takim samym pracujacym człowiekiem jak inni ludzie ktorzy maja swoj dom i rodzine. Dopisywanie na paczce "prosze o dostawe po 18.30" jest dla nich smieszne to tak samo jak my bysmy pracowali od godz 6-20 czy jest to realne????
9 9
odpowiedź
User
Anna
Hahaha "kurier z przesłaniem" co za żart. Chyba z przesłaniem "idź pan sobie odbierz paczkę w Parcel Shopie"! Nawet Poczta Polska jest lepsza od tej beznadziejnej "firmy kurierskiej"
8 8
odpowiedź
User
lajani
nikt nie mówi o tym że kurier ma pracować 14 godz. o systemie zmianowym "anomim" słyszał? a na dobrą sprawę to nawet nie musi być praca zmianowa. tylko np. od 12 do 20. Płacę tyle za przesyłkę kurierską że mam prawo wymagać żeby mi dostarczono ją po moim przyjściu z pracy, inaczej płacąc znacznie mniej korzystałabym z poczty, jak firmy wchodziły na polski rynek usług to dostarczały przesyłkę po uzgodnieniu z klientem a teraz jak już mają rynek opanowany, to "nie klient nasz Pan" tylko "kurier nasz Pan" choć trzeba przyznać że DHL działa inaczej, szanuje klienta, a GLS i DPD to najgorsze firmy kurierskie, jak słyszę tą reklamę że GLS dostarcza uśmiech to mało mnie szlak nie trafi, bo ja dźwięk tej nazwy to do bólu zaciskam zęby. Niestety tak już w Polsce jest, nie szanuje się u nas klienta i tyle, a te same firmy w swoich macierzystych krajach stają na głowie żeby klient był zadowolony z usługi, bo to oznacza że taki klient wróci do tej firmy a niezadowolony więcej nie będzie chciał skorzystać, a w Polsce nie mamy wyboru, bo te obie firmy kurierskie opanowały rynek zakupów internetowych i nie mamy wyboru.
8 8
odpowiedź