SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

GM szuka agencji do europejskiej kampanii nowego modelu Meriva

Firma General Motors (GM) szuka agencji, która przygotujeprzyszłoroczną paneuropejską kampanię reklamową promującą nowymodel Opla Meriva.

Amerykański koncern motoryzacyjny skontaktował się w tej sprawiez wieloma agencjami, a pierwsze spotkania są zaplanowane nanajbliższe kilka tygodni.

Ostateczna decyzja w kwestii wyboru agencji ma zostać podjętanajwcześniej w październiku, a pierwsza część kampanii zaplanowanajest na początek 2010 roku.

Ostatnio GM ogłosił także przetarg na planowanie i zakup medióww Europie. Warty około 400 milionów funtów budżet obsługiwany jestobecnie przez dom mediowy Carat.

Dołącz do dyskusji: GM szuka agencji do europejskiej kampanii nowego modelu Meriva

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl