SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

GoldenSubmarine wygrała przetarg UPC Polska

Agencja GoldenSubmarine wygrała przetarg na obsługę marki UPC Polska w mediach społecznościowych.

Article

Zespół GoldenSubmarine jest odpowiedzialny za planowanie strategiczne oraz realizację obecności na Facebooku, Instagramie oraz YouTube marki UPC Polska. Odpowiada też za realizację kampanii reklamowych w tych kanałach.

GoldenSubmarine współpracuje z operatorem od ubiegłego roku. Agencja była współodpowiedzialna za kampanię, której motywem przewodnim byli kosmonauci.

UPC Polska we wrześniu tego roku rozstrzygnęła także przetarg reklamowy. Za obsługę marki w mediach tradycyjnych, internecie i BTL-u odpowiada agencja K2, która przejęła budżet od Opus B.

Na koniec czerwca br. operator UPC Polska miał 1,468 mln klientów (37,9 tys. więcej niż rok wcześniej), którym świadczył 3,118 mln usług jednostkowych (po wzroście o 123,4 tys. w skali roku).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: GoldenSubmarine wygrała przetarg UPC Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl