GoldenSubmarine ze stałą obsługą reklamową piwa Leżajsk

Agencja GoldenSubmarine podpisała bezterminową umowę z Grupą Żywiec na obsługę reklamową marki piwa Leżajsk. Zajmie się jej wszystkimi aktywnościami digitalowymi. To kolejny brand piwny tego marketera - obok Specjala, Tatry, Brackiego i Dzikiego Sadu - obsługiwany przez agencję.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
GoldenSubmarine ze stałą obsługą reklamową piwa Leżajsk

GoldenSubmarine będzie odpowiedzialna zarówno za obsługę piwa Leżajsk w mediach społecznościowych, jak też za wsparcie aktywacji konsumenckich w kanale cyfrowym oraz działań w ramach sponsoringu sportowego marki.

Obecnie Leżajsk sponsoruje zespoły z regionu, z którego się wywodzi: piłkarzy Stali Mielec i siatkarzy Asseco Resovii Rzeszów.

Leżajsk jest piątą marką z portfolio Grupy Żywiec, którą obsługuje GoldenSubmarine. Agencja pracuje też dla Specjala, Tatry, Brackiego oraz Dzikiego Sadu.

Współpraca z Leżajskiem rozpoczyna się w kwietniu i jest bezterminowa.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję