Gong zajmie się komunikacją PlayStation w internecie

Agencja kreatywna Gong (należy do Group One) wygrała przetarg na długofalową obsługę marki PlayStation (Sony Interactive Entertainment) w obszarze strategicznym, koncepcyjnym i egzekucyjnym. Współpraca zaczęła się z początkiem maja. Gong odpowiada za realizację i wdrażanie strategii komunikacji w kanałach digital oraz social media.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Celem prowadzonych przez agencję Gong działań będzie budowanie spójnego i silnego wizerunku sieci PlayStation w mediach społecznościowych, budowanie efektywnych platform komunikacji oraz zaangażowanie grupy docelowej. Agencja będzie wdrażać nową strategię komunikacji na kanałach społecznościowych marki PlayStation.

Firma uzasadnia, że Gong wygrał przetarg dzięki autentycznej i angażującej ofercie skierowanej do graczy, zmianie dotychczasowego języka komunikacji oraz wykreowaniu działań zwiększających zaangażowanie konsumentów.

Nowa platforma komunikacji wystartuje już w połowie maja.

Strony nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy. Nie ujawniają też nazw pozostałych uczestników przetargu.

Pod koniec listopada ub.r. centrala Sony rozpoczęła przetarg na globalną obsługę reklamową PlayStation. Budżetu klienta broni agencja BBH.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator