Gowork.pl przed pracą na OLX i Pracuj.pl, najmniej zyskał Linkedin (TOP10)

W styczniu dziesięć czołowych serwisów o pracy miało 32 proc. użytkowników więcej niż w grudniu ub.r. Dzięki bardzo dużemu wzrostowi Gowork.pl wyprzedził sekcję OLX.pl o pracy oraz Pracuj.pl, natomiast najmniejszy wzrost procentowy zanotował Linkedin.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Gowork.pl przed pracą na OLX i Pracuj.pl, najmniej zyskał Linkedin (TOP10)

Gowork.pl w styczniu br. odwiedziło 3,99 mln internautów, co dało 13,71 proc. zasięgu - pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Poziom 3 mln internautów przekroczyły jeszcze cztery witryny. Dział o pracy na OLX.pl zanotował 3,55 mln użytkowników i 12,21 proc. zasięgu, Pracuj.pl - 3,39 mln odwiedzających i 11,67 proc. zasięgu, Jooble.org - 3,37 mln użytkowników i 11,61 proc. zasięgu, a Linkedin.com - 3,12 mln użytkowników i 10,72 proc. zasięgu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wirtualna-polska-i-rasp-przed-facebookiem-se-pl-wyprzedzil-gazeta-pl-i-radiozet-pl-mediapanel-ze-stycznia,7170386314397825a ##

Indeed.com odwiedziło 2,96 mln internautów (co przełożyło się na 10,17 proc. zasięgu), a Praca.pl - 2,19 mln (7,53 proc. zasięgu).

Zestawienie zamykają trzy serwisy z nieco ponad 1,2 mln użytkowników. Na Goldenline.pl (Agora) zajrzało 1,27 mln internautów (co dało 4,38 proc. zasięgu), na Interviewme.pl - 1,21 mln (4,16 proc.), a na Jobrapido.com - 1,2 mln (4,14 proc.).

grafika

Dziesięć serwisów z rankingu łącznie zanotowało 26,26 mln użytkowników (bez współodwiedzalności). W porównaniu z grudniem ub.r. (badanie Mediapanel jest realizowane od jesieni ub.r., więc nie można zestawiać danych rok do roku) zyskały 6,35 mln internautów, co oznacza wzrost o 31,9 proc.

Gowork.pl wyprzedził pracę na OLX i Pracuj.pl

Zdecydowanie największy wzrost osiągnął Gowork.pl - o 1,52 mln użytkowników, czyli 61,9 proc. Dzięki temu wysunął się przed sekcję o pracy na OLX.pl i Pracuj.pl, których wyniki zwiększyły się słabiej. Pierwsza witryna zyskała 892,9 tys. internautów (33,6 proc.), a druga - 904 tys. (36,3 proc.).

Z kolei na Jooble.org liczba internautów zwiększyła się o 972 tys., czyli 40,4 proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/na-swiecie-skutki-koronawirusa-na-rynku-pracy-bardziej-odczuwalne-dla-kobiet-w-polsce-to-mniej-widoczne,7170385434519169a ##

Po 20-30 proc. użytkowników zyskało kilka innych witryn. Indeed.com zanotowało wzrost o 686,9 tys. odwiedzających (30,2 proc.), Praca.pl - o 441,3 tys. (25,3 proc.), Interviewme.pl - o 267 tys. (28,3 proc.), a Jobrapido.com - o 205,4 tys. (20,6 proc.).

Linkedin z najmniejszym wzrostem

Procentowo najmniej zyskał Linkedin.com - liczba jego użytkowników zwiększyła się o 264,4 tys., czyli 9,3 proc.

Z kolei na Goldenline.pl przybyło 195 tys. internautów (to 18,1 proc. w górę).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa