GPD Agency promuje masy śmietanowe Dr. Oetkera

Pod hasłem „Masa inspiracji" startuje digitalowa kampania reklamowa mas śmietanowych marki  Dr. Oetker. Akcja realizowana jest we współpracy z GPD Agency.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
GPD Agency promuje masy śmietanowe Dr. Oetkera

Na kampanię reklamową składa się cykl trzech spotów, w których Dr. Oetker podpowiada, jak można wykorzystać w wypiekach masy na bazie śmietanki. Spoty internetowe są jednocześnie instrukcjami przygotowania mas i skróconymi przepisami na trzy ciasta.

Na potrzeby kampanii przygotowano także billboard sponsorski do telewizji.

Za kreację i realizację kampanii odpowiada GPD Agency. Media zaplanował i zakupił dział wewnętrzny w Dr. Oetker Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu