GPD dla Goodyear Dunlop Tires Polska

Agencja GPD wygrała przetarg na obsługę reklamową Goodyear DunlopTires Polska. W ramach współpracy będzie przygotowywać kampaniewszystkich marek z portfolio tej firmy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach współpracy z Goodyear Dunlop Tires Polska agencja GPDbędzie zajmować się obsługą reklamową typu full service marekGoodyear, Dunlop, Fulda, Sava oraz Dębica.- Strategiczne i kreatywne propozycje GPD na nasz brief okazały sięnajbardziej innowacyjne, a równocześnie spójne z naszymioczekiwaniami co do komunikacji marketingowej dla poszczególnychbrandów - uzasadnia rozstrzygnięcie przetargu Waldemar Jarosz,dyrektor marketingu Goodyear Dunlop Tires Polska.Wcześniej firmę obsługiwała reklamowo agencja S4.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"