Gra ze Świętym Mikołajem reklamuje Zozole

W internecie trwa niestandardowa kampania reklamowa słodyczy Zozole. Głównym elementem akcji – przygotowanej przez firmy Nolabel i IQ Media – jest gra, w której szuka się Świętego Mikołaja.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Internetowa kampania Zozoli opiera się na grze, w której należy rozwiązywać komiksowe zagadki, żeby dowiedzieć się, co się stało ze Świętym Mikołajem. Zabawa – podobnie jak cała akcja i reklamowana w niej marka– jest skierowana d dzieci.

Grę, którą wymyśliła i wyprodukowała agencja interaktywna Nolabel, wspiera internetowa kampania reklamowa. Akcję – zaplanowaną do 26 grudnia – przygotował dom mediowy IQ Media.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek