„Graffiti Spot” - Cropp i Sharpie we wspólnej kampanii eventowej

11 kwietnia startuje cykl eventów „Graffiti Spot” promujący markę odzieżową Cropp (z oferty LPP) oraz markery Sharpie. Częścią akcji, realizowanej przez agencję Freshly Baked Ideas, jest „Bitwa na fejsy”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Eventy „Graffiti Spot” to street artowe spotkania mające na celu pokazać młodym osobom podstawowe techniki graffiti. W trakcie wydarzeń każdy zainteresowany będzie mógł nauczyć się tagowania oraz stworzyć grafikę za pomocą markerów Sharpie. Ponadto przeprowadzona zostanie „Bitwa na fejsy” z udziałem użytkowników Facebooka.

Podczas eventów będzie grał DJ i odbywać się będą mini konkursy, w których będzie można wygrać gadżety Cropp.

grafika

Akcja obejmuje sześć eventów w różnych miastach, od 11 do 27 kwietnia. Za ich przygotowanie i realizację odpowiada agencja Freshly Baked Ideas.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych