Grey dla nowego zapachu Lacoste Touch of Pink

GREY Worldwide przygotował kampanię dla nowego zapachu Lacoste Touch of Pink

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Kampania rozpoczyna się 6 października. Składa się z dwudziestosekundowego spotu, w którym występuje Natasha Thomas - 17 letnia duńska gwiazda, śpiewająca swój najnowszy przebój "Save your kisses". Spot, przypominający romantyczny teledysk będzie emitowany w TVP, TVN, Polsacie oraz MTV i Vivie. Następnie kampania zostanie wsparta reklamą prasową - layouty ukażą się w Cosmopolitanie, Glamour i Gali.

Młoda piosenkarka, która debiutowała przebojem "It's over now" jest symbolem świeżości, kobiecości i bezpretensjonalności, a Touch of Pink jest zapachem dla urodzonych optymistek.

Kreacja została przygotowana w Grey Worldwide Paris, warszawski oddział Grey dokonał adaptacji na potrzeby polskiego rynku.

Głównym celem kampanii jest poinformowanie o wprowadzeniu nowego zapachu i wspieranie sprzedaży tego produktu.

Kampania ze strony Greya została przygotowana przez Monikę Bierwagen (Account Supervisor), Roksanę Odyjas (Account Executive), Kasię Batogowską (Creative Supervisor), Monikę Świątek  i Joannę Zielińską (zespół kreatywny), oraz ze strony  Cosmopolitan Cosmetics Polska: Magdalenę Niciejewską - Wiwatowską (Brand Manager) i Adrianę Wicińską (ABM).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu