JWT pozyskała globalną obsługę reklamową piwa Grolsch

Agencja JWT wygrała przetarg na globalną obsługę reklamową piwa Grolsch, produkowanego przez Asahi Group Holding (w Polsce należy do niej Kompania Piwowarska).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
JWT pozyskała globalną obsługę reklamową piwa Grolsch

JWT pokonała w przetargu kilka agencji, których nazw nie ujawniono. Proces koordynowała firma The Observatory International.

Zwycięska agencja będzie odpowiedzialna za stworzenie globalnej platformy komunikacyjnej dla marki. Klient będzie obsługiwany z jej biura w Londynie, we współpracy z lokalnymi oddziałami JWT na poszczególnych rynkach.

Decyzja o wyborze JWT do globalnej obsługi Grolscha oznacza, że marka ta po raz pierwszy będzie miała scentralizowaną obsługę reklamową.

Richard Ingram, dyrektor ds. globalnej marki i innowacji w Grolschu, powiedział, że zespół JWT zaprezentował naprawdę ogromną pasję do marki oraz umiejętnego przełożenia „wielkiego myślenia” na wszystkie kanały komunikacji.

W Polsce wśród agencji obsługujących markę Grolsch była GPD Agency. Przygotowała m.in. realizowaną w latach 2015-2016 kampanię "za Grolsch kultury".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"