SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Group One przejmuje agencję Gong, stawia na digital

Holding marketingowy Group One (obejmujący agencję Change i dom mediowy Value Media) przejął 51 proc. udziałów agencji kreatywnej Gong. Zamierza dzięki temu zwiększyć swoje kompetencje i wpływy w zakresie komunikacji internetowej.

Od lewej: Agnieszka Gołębiowska, Bartek Gołębiowski i Marek Żołędziowski Article

Group One kupił za gotówkę 51 proc. udziałów w agencji Gong (wartość tej transakcji nie została ujawniona), natomiast pozostałe 49 proc. dalej będzie należeć do jej szefów: dyrektor zarządzającej Agnieszki Gołębiowskiej oraz dyrektora kreatywnego Bartka Gołębiowskiego.

- Dołączenie do Group One to przemyślana decyzja. Głównym kryterium przy wyborze partnera był potencjał dalszego rozwoju Gong przy jednoczesnym zachowaniu naszej tożsamości i kultury organizacyjnej - komentuje Agnieszka Gołębiowska. - Przyszłością komunikacji marketingowej jest pełna integracja działań na poziomie contentu i mediów. Współpraca z Value Media w ramach Group One wzmocni ofertę Gong i pozwoli na realizacje w pełni zintegrowanych kampanii we wszystkich kanałach - dodaje Bartek Gołębiowski.

Dla Group One to przejęcie oznacza znaczące rozwinięcie działalności w zakresie komunikacji internetowej. - W 2015 roku przychody Group One przekroczą 180 mln zł, z czego ponad 50 proc. pochodzić będzie z digitalu - zapowiada Marek Żołędziowski, prezes grupy. - Gong w Group One oznacza nie tylko poszerzenie portfolio klientów i kompetencji digitalowych. To również ekspansja grupy poza granice Polski - podkreśla.

Gong zaczynała działalność jako typowa agencja interaktywna, przy czym z czasem przygotowywała i realizowała coraz więcej kampanii w mediach pozainterentowych i obecnie pozycjonuje się jako agencja kreatywna. Jej najważniejsi klienci to Żywiec, ING, Aviva, Unilever i McDonald’s. Zatrudnia 50 osób w biurach w Gliwicach i Warszawie, niedawno otworzyła biuro w Rotterdamie (więcej na ten temat).

Po przejęciu agencji w Group One pracuje ponad 200 osób. Do grupy należą też agencja reklamowa Change (wcześniej działająca jako Change Integrated, w marcu br. przejęła agencję We Love Ads) oraz dom mediowy Value Media, który jesienią ub.r. wchłonął Equinox Polska (więcej o tym).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Group One przejmuje agencję Gong, stawia na digital

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kto kogo
Gong kupił Change?
14 9
odpowiedź
User
ktoś kogoś
@kto kogo, podszlifuj troszkę czytanie ze zrozumieniem, bo nigdy nie wyjedziesz z Radomia.
18 8
odpowiedź