SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grupa Cloud Technologies kupuje sieć reklamową OAN

Spółka Cloud Technologies zakupiła sieć reklamową OAN, która specjalizuje się w sprzedaży powierzchni reklamowej wydawców w ramach produktów sieciowych. - Wraz z pojawieniem się UnBlocka, umożliwiającego wyświetlanie reklam internautom pomimo używania przez nich oprogramowania blokującego zaczęliśmy rozwijać ofertę skierowaną do wydawców. Przejęcie OAN ją uzupełni i pomoże w dotarciu do szerszego grona tych podmiotów - zapowiada Piotr Prajsnar, prezes Cloud Technologies.

Cloud Technologies to istniejąca od 2011 r. spółka dostarczająca rozwiązania dla reklamodawców i wydawców z wykorzystaniem technologii Big Data. W skład grupy kapitałowej Cloud Technologies wchodzą Audience Network, firma świadcząca usługi z zakresu big data consultingu i optymalizacji kampanii online oraz OnAudience.com, podmiot odpowiedzialny za globalną dystrybucję produktów i usług opartych o stworzone przez Cloud Technologies technologie, takie jak np. UnBlock czy platforma DMP.

Według komunikatu przejęta przez Cloud Technologies spółka OAN (wartości transakcji nie podano) posiada w swojej ofercie szereg produktów komplementarnych do oferty Audience Network i grupy Cloud Technologies. Należą do nich m.in. Context.ad - sieć reklamy kontekstowej, Business.ad - sieć reklamy biznesowej, Video.ad - sieć reklamy wideo, Premium.ad, czyli sieć displayowych pakietów tematycznych, a także dedykowany produkt do rozwiązań performance’owych.

- Przez ostatnie kilka lat kładliśmy nacisk przede wszystkim na rozwijanie produktów dla reklamodawców, jednak wraz z pojawieniem się UnBlocka, umożliwiającego wyświetlanie reklam internautom pomimo używania przez nich oprogramowania blokującego, zaczęliśmy rozwijać ofertę skierowaną także do wydawców. Przejęcie OAN ją uzupełni i pomoże w dotarciu do szerszego grona tych podmiotów. Naszym celem jest stworzenie dla wydawców kompleksowej oferty, w tym usługi monetyzacji zablokowanej wcześniej powierzchni. Liczymy na efekt synergii - tłumaczy Piotr Prajsnar, prezes Cloud Technologies.

Kwota transakcji nie została ujawniona. Rafał Szychowski, prezes OAN i Tomasz Sokół, wiceprezes zarządu, mają nadal kierowali spółką.

Dołącz do dyskusji: Grupa Cloud Technologies kupuje sieć reklamową OAN

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ta jasne
kupuje? chyba ratuje.
odpowiedź
User
Wierzyciel
Czy to oznacza, że oan zapłaci w końcu zaległe faktury?
odpowiedź
User
mimbo
jedyny kapitał to witrynki pospinane w niby sieć. To jest model biznesowy copy paste dawne ARBO w którym pracowali założyciele. Dzięki tej transakcji wydawcy mogą liczyć na lepszą monetyzację ale ja i tak bym się nie spiął biznesowo z tymi ludzmi :)
odpowiedź