Grupa naTemat poszerza ofertę, będzie łączyć funkcję wydawcy i agencji 360 stopni

Grupa naTemat chce kompleksowo realizować ofertę biznesową poprzez wdrażanie strategii od idei po produkcję, montaż i dystrybucję. Wydawca chce działać na zasadzie agencji 360.

nb
nb
Udostępnij artykuł:
Grupa naTemat poszerza ofertę, będzie łączyć funkcję wydawcy i agencji 360 stopni

W nowej ofercie Grupy „naTemat360” wydawca proponuje m.in. przygotowywanie kampanii reklamowych, działań promocyjnych na potrzeby danej marki, realizowania materiałów do publikacji w mediach Grupy lub niezwiązanych z nią. Dodatkowo, nowa strategia zakłada tworzenie wideo w telewizyjnej jakości: zarówno krótkich form internetowych, jak i relacji i wideoreportaży; przeprowadzanie wywiadów; tworzenie reportaży z firm i fabryk, nagłaśnianie akcji CSR czy dobieranie działań do employer brandingu.

– Rzeczy, które robimy dla naszych klientów już dawno wyszły poza ramy zwykłych kampanii reklamowych w internecie. Coraz częściej partnerzy przychodzą do nas nie tylko po zwykłe kampanie reklamowe, ale i świadczenia kreatywno-produkcyjne. Zdecydowaliśmy się dostosować do obecnego stanu rzeczy i przekształcić w wydawcę 360, odświeżając i konkretyzując naszą ofertę – poinformował Wirtualnemedia.pl Michał Mańkowski, redaktor naczelny i dyrektor operacyjny Grupy naTemat.pl.

Dodaje, że do tej pory wydawca zajmował się także wymyślaniem konceptów natywnych i komunikacyjnych, szkoleniami, wydawaniem książek, magazynów papierowych, przygotowywaniem wideo promocyjnych czy realizowaniem sesji zdjęciowych. Działania te mają być kontynuowane.

NaTemat.pl ze spadkiem wpływów ze sprzedaży

W ub.r. spółka Glob360, właściciel Grupy naTemat, zanotowała spadek wpływów ze sprzedaży o 27,5 proc. do 5,4 mln zł oraz 364,55 tys. zł zysku netto (wobec 1,15 mln zł zysku rok wcześniej). Udziałowcy spółki, Tomasz Lis i Robert Jędrzejczyk, większość zysku przeznaczyli na kapitał zapasowy.

NaTemat360 ma być zarządzane przez managerów trzech pionów: redakcji, biura reklamy oraz działu produkcji.

NaTemat powstało w 2012 roku jako serwis informacyjno-publicystyczny. W skład Grupy naTemat wchodzi także serwis INNPoland.pl, MamaDu.pl, ASZdziennik.pl. W ramach grantu od Google uruchomiono również Trudat.pl, którego celem jest weryfikowanie newsów i opinii. O stylu życia można przeczytać w BLISS –lifestyle’owym dziale naTemat.

nb
Autor artykułu:
nb
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat