SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Z Grupą Żywiec żegna się dyrektor sprzedaży Marcin Celejowski

Marcin Celejowski złożył rezygnację ze stanowisk członka zarządu i dyrektora sprzedaży w Grupie Żywiec. Z firmą pożegna się z początkiem lutego 2022 roku.

W komunikacie giełdowym Grupy Żywiec podano, że Marcin Celejowski żegna się z firmą „w związku z zamiarem realizacji kolejnych planów zawodowych poza grupą Heineken”.

To kolejne odejście z zarządu Grupy Żywiec. W połowie listopada rezygnację złożyła szefowa marketingu Katarzyna Malczewska-Błaszczuk. https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/grupa-zywiec-dyrektor-marketing-katarzyna-malczewska-blaszczuk-odchodzi

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Prezesem Grupy Żywiec od marca br. jest Simon Amor. W zarządzie są także Marcin Celejowski, Andrzej Borczyk, Karolina Tarnawska, Olga Prasał i Tomasz Klima.

Marcin Celejowski w Grupie Żywiec przez 10 lat

Z Grupą Żywiec Marcin Celejowski jest związany od 2012 roku. Początkowo był dyrektorem sprzedaży ds. detalu nowoczesnego, w styczniu 2015 roku objął funkcję dyrektora ds. detalu tradycyjnego i gastronomii, w sierpniu 2015 roku - dyrektora ds. sprzedaży, a do zarządu został powołany we wrześniu 2015 roku.

W latach 1997-2012 pracował w Unilever Polska. Pełnił tam kolejno kilka funkcji kierowniczych, a potem był szefem działu rozwoju sprzedaży, dyrektorem operacyjnym ds. rozwoju klienta i marketingu klienckiego, globalnym dyrektorem ds. marketingu handlowego kanału drogeryjnego oraz dyrektorem sprzedaży ds. egzekucji i dystrybucji.

Ukończył studia biotechnologiczne na Politechnice Wrocławskiej.

W trzecim kwartale br. Grupa Żywiec zanotowała 989,9 mln zł wpływów sprzedażowych i 107,5 mln zł zysku netto, wobec 1,14 mld zł wpływów i 118,4 mln zł zysku netto rok wcześniej. Do koncernu Heineken należy 65,16 proc. akcji firmy.

Dołącz do dyskusji: Z Grupą Żywiec żegna się dyrektor sprzedaży Marcin Celejowski

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Media
Przecież to Creed Bratton
odpowiedź
User
czarne fakty
Plotka: Heineken zaczyna wdrażać nową strategie centralizacji i co bardziej ambitni i myślący menadżerowie uciekają z tego korpo. Zastąpienie Żywca globalnym Heinekenem, kopiuj wklej prikazow z centrali i sprzedawanie 60% po taniości w dyskoncie to upokarzajaca, odtwórcza robota jak w CocaColi czy PepsiCo.
odpowiedź