SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

GSK ruszył z globalnym przeglądem mediowym

Koncern farmaceutyczny GlaxoSmithKline Consumer Healthcare rozpoczął przegląd swojego globalnego budżetu mediowego. Jest on następstwem wiosennej fuzji firmy z Novartisem.

Article

Budżet mediowy GSK szacowany jest na ok. miliarda dolarów w skali globalnej. Przez ostatnie dwa lata dla tej firmy farmaceutycznej pracowały domy mediowe PHD (Omnicom Media Group) i Mediacom (GroupM). Novartis z kolei mediowo obsługiwany był przez Starcom MediaVest Group.

SMG będzie pracować dla Novartisu w całym okresie przejściowym, do zakończenia fuzji i wyboru zwycięskiego domu mediowego.

Termin wyboru docelowego domu mediowego nie został podany.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: GSK ruszył z globalnym przeglądem mediowym

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl